[İzmir - MT]

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
İzmir Mtyi takipte olun Yakın zamanda yeni arkadaşlarla tanışma toplantısı olucak.

Bu aralar izmirde hava full yagmur gözüküyor duruma göre gezi olup olmayacagını konuşuruz hep beraber.

Kararları ben degil hep beraber veriyoruz izmir Mt'de demekrosi hakimdir :cat:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Mutlaka gelmelisin mustafa paşam senin yurt dışı gezilerindeki tecrübelerine ihtiyaç var :)

Bak gökacan yunanistan ben gürcistana gitmeyi düşünüyorum uzun uzun konusuruz :cat:

Toplantı Alsancakta olur diye düşünüyorum. Herkese yakın olabilecek bir yer.

Toplantı yapmadan evel konu açacagım geliceklerin listesini çıkarırız .
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
iyi aksamlar arkadaslar 600f için çıkma falan depo kapağı arıyorum varmı bildiğiniz izmirde böyle parçalar satan falan ?
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Kaan 600f topigine yaz orda bilgisi olan vardır belki başka ilde bulup izmire gönderirler.:cat:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
İzmirde biraz zor belkide istanbulda kesin bulunur.

Sahibindene baktınmı ? belki vardır çıkma ?
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
var dostum 250 tl orjınal kapak anahtarlarıyla ama acıkcası pahalı geldi. birde 300tl ye kontak ve depo kapagı var ama oda orjınal degıl
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Ebayden falan bakmakta lazım.

Bu pazar bişilermi yapsak ?
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Arkadaşlar merhaba,
Ya şu Barkın abinin istanbulda gittiği gibi bir cross imkanı izmir de var mı? Tahminen o Türkiye'de tektir ama :)
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
bende şimdi onalrı buldum ama kargo falan ne kadar tutuyo ve ne kadar zamanda gelıyo bılgın varmı ?
 
Katılım
11 Ara 2011
Mesajlar
114
Selam abiler ben Cankut.17 yaşındayım, lisedeyim. İzmir Küçükyalı'danım. Motorum yok ama ehliyet yaşımı bekliyorum Allah izin verirse Kawasaki Ninja 250R ile başlamak istiyorum. Bugün sizlerle tanışmak istedim :)

Herkese iyi forumlar..

14 Aralık 2011 tarihinde bu mesajla giriş yapmışım aranıza.. O zamandan beri hayatımda çok şey değişti fakat motosiklet sevgim 1 gram azalmadı aksine her geçen gün arttı. Ehliyeti çoktan hallettim. Gerekli ekipmanları tamamladım sayılır. Geçen motosikletsiz zamanı hep eğitim videoları, yazıları okuyarak değerlendirdim.. O zamanlar Ninja 250R hayal etmişim fakat öyle olmadı tabi :) Şu sıra Yamaha BW's 100 alma aşamasındayım. Sizlerden bu scooter ile ilgili artıları eksileri duymayı çok isterim. Umarım alabilirsem de en yakın toplantınıza ilk motorumla gelmeyi çok istiyorum tabi.
Kazasız belasız keyifli sürüşler, iyi forumlar.. :)
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Eşe dosta gidicek tvs apache 2012 ve üstü km si düşük motor arıyorum. Satan var mıdır? Varsa bana ulaşsın 10 gün içinde izmirden gidicem..
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
14 Aralık 2011 tarihinde bu mesajla giriş yapmışım aranıza.. O zamandan beri hayatımda çok şey değişti fakat motosiklet sevgim 1 gram azalmadı aksine her geçen gün arttı. Ehliyeti çoktan hallettim. Gerekli ekipmanları tamamladım sayılır. Geçen motosikletsiz zamanı hep eğitim videoları, yazıları okuyarak değerlendirdim.. O zamanlar Ninja 250R hayal etmişim fakat öyle olmadı tabi :) Şu sıra Yamaha BW's 100 alma aşamasındayım. Sizlerden bu scooter ile ilgili artıları eksileri duymayı çok isterim. Umarım alabilirsem de en yakın toplantınıza ilk motorumla gelmeyi çok istiyorum tabi.
Kazasız belasız keyifli sürüşler, iyi forumlar.. :)

Kardeşim hayırlı olsun ..

Azmini kaybetmemene ben sevindim.

Buluşmalar şu sıralar yagmur dinerse hafta içi ve hafta sonu olacak.

Yeni motorunda şimdiden hayırlısı olsun .
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar merhabalar.

Yeni arkadaşlarla tanışma toplantısı yapmak istiyoruz cuma günü 8de alsancakta .

Eger gelebilecek arkadaşlar varsa buradan haber versin ona göre detaylı konu açacagım eger katılım ve ilgi olmassa konu açmaya gerek duymayacagım.

Neden alsancak Çünkü izmirin her kolundan gelecekler var ve alsancak ortak buluşma noktası. Rezervasyon yaptırıp akşam 8de toplanıp 10 gibi dagılırız en erken kimseyi fazla tutmayız yapacagımız gezi kararlarını ve yeni arkadaşları tanışma fırsatı bulmuş oluruz.

Gelecekler varsa Lütfen buraya mesajıma alıntı olarak cevap yazsınlar.

Direk gezilere gelecem diyen arkadaşlar yanlış anlamasın tanışmadan kimseyi geziye çagıramayız.

Sonuçta inmidir cinmidir bilemeyiz :) Herkese kapımız açık tanışmak için bekliyoruz.
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
100
Arkadaşlar merhabalar.

Yeni arkadaşlarla tanışma toplantısı yapmak istiyoruz cuma günü 8de alsancakta .

Eger gelebilecek arkadaşlar varsa buradan haber versin ona göre detaylı konu açacagım eger katılım ve ilgi olmassa konu açmaya gerek duymayacagım.

Neden alsancak Çünkü izmirin her kolundan gelecekler var ve alsancak ortak buluşma noktası. Rezervasyon yaptırıp akşam 8de toplanıp 10 gibi dagılırız en erken kimseyi fazla tutmayız yapacagımız gezi kararlarını ve yeni arkadaşları tanışma fırsatı bulmuş oluruz.

Gelecekler varsa Lütfen buraya mesajıma alıntı olarak cevap yazsınlar.

Direk gezilere gelecem diyen arkadaşlar yanlış anlamasın tanışmadan kimseyi geziye çagıramayız.

Sonuçta inmidir cinmidir bilemeyiz :) Herkese kapımız açık tanışmak için bekliyoruz.

şuan bursadayım ziyaret için ama cuma gününe kadar dönme fırsatı bulursam tanışmayı çok isterim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst