- Katılım
- 13 Ocak 2010
- Mesajlar
- 899
Merhaba arkadaşlar bayramda izmirdeyim. Dün karşıyakaya giderken 1 adet CBR600f ve ybr gidiyodu yanyana. Üstlerinde yeşil, yıldızlı ceketler vardı hangi grubun onlar yahu gazlayıp gittiler yanımızdan
bi de bugün çeşmealtı tarafından birsürü motorlu grup ve tekli motorlar geldi bizdenmidir onlar ?