[İzmir - MT]

Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Merhaba arkadaşlar bayramda izmirdeyim. Dün karşıyakaya giderken 1 adet CBR600f ve ybr gidiyodu yanyana. Üstlerinde yeşil, yıldızlı ceketler vardı hangi grubun onlar yahu gazlayıp gittiler yanımızdan :) bi de bugün çeşmealtı tarafından birsürü motorlu grup ve tekli motorlar geldi bizdenmidir onlar ?
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Merhaba arkadaşlar bayramda izmirdeyim. Dün karşıyakaya giderken 1 adet CBR600f ve ybr gidiyodu yanyana. Üstlerinde yeşil, yıldızlı ceketler vardı hangi grubun onlar yahu gazlayıp gittiler yanımızdan :) bi de bugün çeşmealtı tarafından birsürü motorlu grup ve tekli motorlar geldi bizdenmidir onlar ?

izmirde o kadar çok motorcu ve o kadar çok grup var ki.. o yüzden o kimden bu kimden dersek çıkamıyoruz işin içinden:) hepsi bizden demek en güzeli

BÜTÜN ARKADAŞLARIN KURBAN BAYRAMINI KUTLARIM.SEVDİKLERİNİZLE MUTLU BİR BAYRAM GEÇİRMENİZ DİLEKLERİYLE İYİ BAYRAMLAR....:rendeer::rendeer::rendeer:

amin nice bayramlara hep beraber sağlık ve huzurla girmeyi nasip etsin
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
25 kasım perşembe saat 19 00 sonrası inciraltı KIRKAHVESİ nde küçük bir motor sevdalısı grupla kocaman bir tavla ve çay toplantısı yapacağız ilk çaylar ücretsiz ikinci çaylar iki katı fiyatına olacaktır ( tek çayla kaçmak yok ) işi uyanları ve ben yağmurdan korkmam diyenleri bekliyoruz :cat::rendeer::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Rakip arıyorum bende..... Tavla turnuvasının tadı olsun... :mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
25 kasım perşembe saat 19 00 sonrası inciraltı KIRKAHVESİ nde küçük bir motor sevdalısı grupla kocaman bir tavla ve çay toplantısı yapacağız ilk çaylar ücretsiz ikinci çaylar iki katı fiyatına olacaktır ( tek çayla kaçmak yok ) işi uyanları ve ben yağmurdan korkmam diyenleri bekliyoruz :cat::rendeer::queen:

22:30 da dersim bitiyor. eserse gelirim ama gelmeden alo derim. malum gelmem 23 ü bulur. alo derim dediysemde hanıma alo derim izin verirse gelirim. hanım beni tek başıma çay içmeye yollamıyor:):queen::queen:

Rakip arıyorum bende..... Tavla turnuvasının tadı olsun... :mrgreen:

ya seni zar diye tutar pul diye çarparım. gelirsem hem aklını hemde dübeşini alırım göbüşü sana bırakırım:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
22:30 da dersim bitiyor. eserse gelirim ama gelmeden alo derim. malum gelmem 23 ü bulur. alo derim dediysemde hanıma alo derim izin verirse gelirim. hanım beni tek başıma çay içmeye yollamıyor:):queen::queen:



ya seni zar diye tutar pul diye çarparım. gelirsem hem aklını hemde dübeşini alırım göbüşü sana bırakırım:queen:

Ba babaaaaa.... Bekliycem seni.... :wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
350
Arkadaşlar herkesin bilgisine önemle sunarım. Bu kurs ücretsizdir ve herkesin katılımına açıktır. Motorlu eğitim değildir, sürüş yoktur.

Katılmanızı ve bilginizi arttırmanızı şiddetle öneririm.

ART Rospa Teori Kursu
26 Kasım Cuma, İzmir Ekonomi Üniversitesi
19:00

ae61c29ccccbdd7b359b117bcca184a008d0e983


---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:49 ----------

ART hakkında daha fazla bilgi almak isteyen arkadaşlar burayı tıklayarak web sitesinden daha fazla bilgi alabilirler.
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
4
motorumu ararken...

İlk mesajımı buraya yazmak kısmetmiş...

"Motorumu" araken aşağıdaki ilana ulaştım. Bütçem tam da bu ilanda ki motora yetiyor. Pegaso 650 ya da F650 GS arasında alabileceğim en iyi motoru almaya çalışıyorum.

İzmir de bir arkadaş bana motor düzgündür dese (düzgünse tabii), ben de gelip alsam (Eskişehir de yaşıyorum) nasıl olur:wiinkk:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-aprilia-pegaso-650-acillll-satilik-35065627/detay

İlanı vermezsem nereden bileceksiniz hangi motor olduğunu değil mi:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
19
Arkadaşlar herkesin bilgisine önemle sunarım. Bu kurs ücretsizdir ve herkesin katılımına açıktır. Motorlu eğitim değildir, sürüş yoktur.

Katılmanızı ve bilginizi arttırmanızı şiddetle öneririm.

ART Rospa Teori Kursu
26 Kasım Cuma, İzmir Ekonomi Üniversitesi
19:00

ae61c29ccccbdd7b359b117bcca184a008d0e983


---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:49 ----------

ART hakkında daha fazla bilgi almak isteyen arkadaşlar burayı tıklayarak web sitesinden daha fazla bilgi alabilirler.

Bilgilendirme için teşekkürler.

Ben İzmir Ekonomi'de çalışıyorum ve kesin katılacğım eğitime. Katılmayı düşünen arkadaşlara ev sahipliği yapabilirim:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Ba babaaaaa.... Bekliycem seni.... :wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk:

hava durumu müsait olursa gelmeye çalışırım. gelemezsemde ilk görüşmede tavlada ifadeni alayım:p

Arkadaşlar herkesin bilgisine önemle sunarım. Bu kurs ücretsizdir ve herkesin katılımına açıktır. Motorlu eğitim değildir, sürüş yoktur.

Katılmanızı ve bilginizi arttırmanızı şiddetle öneririm.

ART Rospa Teori Kursu
26 Kasım Cuma, İzmir Ekonomi Üniversitesi
19:00

daha önce iki kere bu tip eğitimlere katıldım. bildiğimiz şeyler gibi gelsede her dafasında yeni birşeyi mutlaka öğrendim yada unuttuğum bir çok şeyi hatırladım. faydalıdır öneririm.:cat:

İlk mesajımı buraya yazmak kısmetmiş...

"Motorumu" araken aşağıdaki ilana ulaştım. Bütçem tam da bu ilanda ki motora yetiyor. Pegaso 650 ya da F650 GS arasında alabileceğim en iyi motoru almaya çalışıyorum.

İzmir de bir arkadaş bana motor düzgündür dese (düzgünse tabii), ben de gelip alsam (Eskişehir de yaşıyorum) nasıl olur:wiinkk:
valla bu işlerde yorum yapmak zor. gelip kendiniz inceleseniz daha mantıklı olur bence. eğer gelirseniz sizi servis ve usta konusunda yönlendirebilirim.

Bilgilendirme için teşekkürler.

Ben İzmir Ekonomi'de çalışıyorum ve kesin katılacğım eğitime. Katılmayı düşünen arkadaşlara ev sahipliği yapabilirim:)

bakalım cuma hava nasıl olacak. müsait olursam gelirim
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
4
valla bu işlerde yorum yapmak zor. gelip kendiniz inceleseniz daha mantıklı olur bence. eğer gelirseniz sizi servis ve usta konusunda yönlendirebilirim.

Haklısın wallace yine de ilgine teşekkür ederim.

Aslında istediğim şeyin çok da kolay olmadığını empati yapınca ben de anladım ancak belki bir "motor ustası" okur ve (gerekirse bedeli karşılığı) ekspertiz yapabilir diye bir umutla yazdım...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
25 kasım perşembe saat 19 00 sonrası inciraltı KIRKAHVESİ nde küçük bir motor sevdalısı grupla kocaman bir tavla ve çay toplantısı yapacağız ilk çaylar ücretsiz ikinci çaylar iki katı fiyatına olacaktır ( tek çayla kaçmak yok ) işi uyanları ve ben yağmurdan korkmam diyenleri bekliyoruz :cat::rendeer::queen:


Güncelleyelim duymayan kalmasın... :cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
19
Arkadaşlar herkesin bilgisine önemle sunarım. Bu kurs ücretsizdir ve herkesin katılımına açıktır. Motorlu eğitim değildir, sürüş yoktur.

Katılmanızı ve bilginizi arttırmanızı şiddetle öneririm.

ART Rospa Teori Kursu
26 Kasım Cuma, İzmir Ekonomi Üniversitesi
19:00

ae61c29ccccbdd7b359b117bcca184a008d0e983


---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:49 ----------

ART hakkında daha fazla bilgi almak isteyen arkadaşlar burayı tıklayarak web sitesinden daha fazla bilgi alabilirler.

Eğitime katıldım,

19:15 gibi başladı, saat 23:00'a kadar devam etti. Oldukça kalabalık bir izleyici kitlesi vardı. Polislerden, kuryeci arkadaşlara, tecrübelilerden yeni başlayanlara aşşağı yukarı 200'e yakın motorcu vardı. Sunum ve eğitim çok profesyonelce hazırlanmıştı. Eğitmen tüm sorulara açıklayıcı cevaplar verdi ve benim şahsen kafamda soru oluşturan pek çok konuya değindi. Bakış, görüş, sabit hız, frenleme, viraj alma, koruma kıyafetleri gibi konular hakkında bilgi verildi.

Ben motora yeni başlayan ve malesef henüz hiç bir formal eğitime katılamamış birisi olarak gerçekten çok faydalandım. Herşeyden önemlisi motor kullanmayı eğitimle öğrenmenin ne kadar önemli olduğuna tekrar tekrar ikna oldum. Bundan sonraki ilk hedef CBT ile başlayıp diğer sürüş eğitimlerine kayılmak (yavaş yavaş, para buldukça:)

Emeği geçen herkese içtenlikle teşekkür ediyorum.

Herkese iyi hafta sonları:)

Gökçen
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
İzmir'de feci kaza: 2 ölü!

İZMİR'in Bornova İlçesi'nde mıcır yüklü kamyonun altında kalan motosikleti kullanan 30 yaşındaki Selçuk Duran ile arkadaşı 24 yaşındaki Ferhat Tık öldü.
Kaza, saat 01.30 sıralarında, Ankara Caddesi'nde meydana geldi. Bornova’dan Konak yönüne giden Selçuk Duran yönetimindeki 45 UA 2406 plakalı motosikletle, aynı yöne giden 27 yaşındaki Eray Çiçek'in kullandığı 34 VM 0248 plakalı TIR'la, ardından da 30 yaşındaki Musa Özmen yönetimindeki 35 NEC 52 plakalı kamyonla çarpıştı. Kazada, motosiklet sürücüsü ile arkasında oturan oturan Ferhat Tık ağır yaralanırken, kamyonun altında kalarak kaza yerinde öldü. hayatını kaybetti. Motosiklet sürücüsü Duran, ilk müdahalesi yapıldıktan sonra sağlık ekiplerince ambulansla Ege Üniversitesi Hastanesi’ne kaldırıldı. Burada tedavi altına alınan Duran, müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Soruşturma sürdürülüyor.


http://haber.gazetevatan.com/izmirde-feci-kaza-2-olu/343022/1/Gundem
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Arkadaşlar sön günlerde motosiklet kazalarında artış var,sanırım bunda yağışın etkisi var,yağışlı havalarda çok daha dikkat edelim,mümkünse hiç trafiğe çıkmayalım.
 
Katılım
19 Kas 2010
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar. Adım Volkan ÇİMEN, uzun bir aradan sonra yeni makineme kavuştum (FZ6 Fazer) ve tadını çıkarmak istiyorum.Umarım güzel gezilerde beraber oluruz.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Volkan buradan da söyleyeyim,hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız keyifli sürüşler :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst