Arkadaşlar Cengiz (APV41) nerde diye soranlara
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/43186-chenguz-abi-apv41-yetissssss-nerdesin.html
For the ones who ask where chenguz (APV41) is ;
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/43186-chenguz-abi-apv41-yetissssss-nerdesin.html
Wo ist Chengüz (APV41)?
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/43186-chenguz-abi-apv41-yetissssss-nerdesin.html
où eiz Chengüz??
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/43186-chenguz-abi-apv41-yetissssss-nerdesin.html
:queen::queen::queen::queen:
Arkadaşlar Cengiz (APV41) nerde diye soranlara
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/43186-chenguz-abi-apv41-yetissssss-nerdesin.html
For the ones who ask where chenguz (APV41) is ;
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/43186-chenguz-abi-apv41-yetissssss-nerdesin.html
Wo ist Chengüz (APV41)?
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/43186-chenguz-abi-apv41-yetissssss-nerdesin.html
où eiz Chengüz??
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/43186-chenguz-abi-apv41-yetissssss-nerdesin.html
:queen::queen::queen::queen:
neyse ben çıkıyorum şimdilik. nöbet sizde. yarın en kötü buca belediyesi önünde veya mağarada görüşürüz
cnn türk izliyorum beyazıt sunuyor harika geçiyor program yahuuu cem özer ide motorcu diye çıkarmışlar oraya ya hiç bişi bilmio goldwinge binmiş gelmiş bide hediye diye söylüyor:
resmen üzerime geçene kadar beklerim :cat:
Nüfüs kağıdımı vereyimmi?....... :queen::queen::queen:
mein ältere Bruder;
ich bin auch ein motorrad fan aber benzin ist sehr teuter. daher ich denken und Fahrrad bieten
bu gece nobet bende arkadaslar hepınız rahatlıkla uyuyabılırsınız:wiinkk:
Nöbetçi bendim bi kerem... Ne yalan diyon.... :wiinkk::wiinkk: