[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İzmir topiğinide kaybettik sayın seyirciler...... :queen::queen: Türkçeyi hallettik.... Almancayı söktük..İtalyancaya geçtik...Ne interneyşınıl topik oldu bura?.... :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
neyse ben çıkıyorum şimdilik. nöbet sizde. yarın en kötü buca belediyesi önünde veya mağarada görüşürüz
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
KOLPA selam özelden yazacagım sana

eren kardeşim.urladan sabri usta ve oguları bunların telefonu varmı kardeşim sende. sen motorunu oraya yaptırıyormuşsun:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
cnn türk izliyorum beyazıt sunuyor harika geçiyor program yahuuu cem özer ide motorcu diye çıkarmışlar oraya ya hiç bişi bilmio goldwinge binmiş gelmiş bide hediye diye söylüyo :pr:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bırakınız konuşsun belki onu dinlerler bizi dinleyen olmadı :queen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Aktif (Online)
Mesajlar: 2.432
Üyelik Tarihi: 29-09-05
Bulunduğu Yer: izmir
Motosikleti: DAYUN 125 GS

abı hayrola tengai yı yazmamışsın hala???
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Cengiz abi Tengai dediğin motor,2. Sanayide gördüğüm motor mu???

mein ältere Bruder;
ich bin auch ein motorrad fan aber benzin ist sehr teuter. daher ich denken und Fahrrad bieten


Derken şair burada motoruna seslenmiş.Çıkarttığı sorunlara ve zincirinin bollaşmasına ince bir nüktedanlık ile sövmüş(de denebilir)
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Oğuz Çatal kardeşim Sabri ustanın telefonu 7544314 Sabri usta Rahmetli oldu ama Oğulları Mehmet ve Levet Az bulunur doğrulukta ve işine iyi Ustadır. Yamuk göremezsin Tavsiye ederim. Benim telefonum 0533 2131829 arzu edersen beraber de gideriz. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
hadı mıllet uyanın artık sabah oldu cayı demledım :p
kımseler gorunmuyo ama pıyasada
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst