[İzmir - MT]

Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
VaScO1925

hergün 2 misafir var kim acaba korkmayın abi üyeyseniz üye adınızla girin bari görelim kim oldugunuzu ajanmısınız yoksam

Vasco,
imzanda yazanın ne anlama geldiğini biliyormusun?
Hier muss man leise schreiben

einen schönen Abend wünschen wir dir:queen:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
çok saolun arkadaşlar aldık işte alışmağa çalışıyorum

herkese teşekkürler allah herkese iyilerini nasip eylesin kazasız belasız
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
:queen:şanlı FENERBAHÇEME yarınki çelsi maçı için başarılar diliyorum.haydi ŞAMPİYON dök bizi sokaklara bu sıkıntılı günlerde güldür yüzümüzü.:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Vasco,
imzanda yazanın ne anlama geldiğini biliyormusun?
Hier muss man leise schreiben

einen schönen Abend wünschen wir dir:queen:
abi yıllarca almanca okudum(3 yıl o da) achduct mu neyse onun "dikkat" olduğunu biliyorum başka da birşey bilmiyorum.Hahahahaaaa
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi yıllarca almanca okudum(3 yıl o da) achduct mu neyse onun "dikkat" olduğunu biliyorum başka da birşey bilmiyorum.Hahahahaaaa

bende 3 yıl önce 4 yıllık alman sevgilimden ayrıldım o zamanda beri bunlar kalmıs aklımda yavaş yavaş gidiyo ahmet merak etme bende o dediğinden bilicem bu gidişle :p



Günaydınlar bu arada selamı mı alanlara Selamun aleykum.:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ne uluslararası bir topiğiz yaw.
bende çok iyi almanca konuşurum.
herr havzuun bi bi einı gibi mesela
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
yawe ALAMANCAmı yazacaz artıkın topakda ha?

benim alamancam lise yıllarında izlediğim filmlerden kalma ben öle konuşursam var yaaa:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
aman mustafa abi dur :cherry:

o ölesine bi dialogtu yahu
hayırlı günler olsun :rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
ne uluslararası bir topiğiz yaw.
bende çok iyi almanca konuşurum.
herr havzuun bi bi einı gibi mesela

Sen nasıl bir hocasın yauvv...kardeşlerimize destek çıkıp adam gibi öğreteceğine, havuzun dibine bakıyorsun yuhh:p

kardeşlerim,merak eden motor cambazlarım, siz bana sorun ben sizi eğitirim:queen:
mesela: ich bin ein Motorrad Fan...gibi.
haydi çalışın dersinizi.

Sende Murat:mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
mein ältere Bruder;
ich bin auch ein motorrad fan aber benzin ist sehr teuter. daher ich denken und Fahrrad bieten
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Tamam oldu bu iş , ben acaba akıllanırmıyız derken. iş iyice çığırından çıkıyor . hadi hayırlı traşlar:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst