- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,174
Cengiz abi, nerelerdesin, dağa bayıra mı vurdun kendini yoksam?
Lütfen özel görüşmelerinizi msn den halledin kardeşim....:cherry::cherry::cherry:Cengiz abi, nerelerdesin, dağa bayıra mı vurdun kendini yoksam?
SEN EVLEN :queen: SONRA MOTOR KOLAY :rendeer:
sen iste vasco getirmemmi baklava
cengiz abi bizim parça noldu abi ark acil bekliyo adam binemiyo motora
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
VaScO1925
hergün 2 misafir var kim acaba korkmayın abi üyeyseniz üye adınızla girin bari görelim kim oldugunuzu ajanmısınız yoksam
Vasco,
imzanda yazanın ne anlama geldiğini biliyormusun?
Hier muss man leise schreiben
einen schönen Abend wünschen wir dir:queen:
Tüüüh...Topic taban yapmış..... Ayıp bize....r:
abi yıllarca almanca okudum(3 yıl o da) achduct mu neyse onun "dikkat" olduğunu biliyorum başka da birşey bilmiyorum.HahahahaaaaVasco,
imzanda yazanın ne anlama geldiğini biliyormusun?
Hier muss man leise schreiben
einen schönen Abend wünschen wir dir:queen:
abi yıllarca almanca okudum(3 yıl o da) achduct mu neyse onun "dikkat" olduğunu biliyorum başka da birşey bilmiyorum.Hahahahaaaa
aman mustafa abi dur :cherry:
o ölesine bi dialogtu yahu
hayırlı günler olsun :rendeer:
ne uluslararası bir topiğiz yaw.
bende çok iyi almanca konuşurum.
herr havzuun bi bi einı gibi mesela