[İzmir - MT]

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
yok abi binmedim yaza yaza çoğalttım 1000 oldu, :queen:

e bu güzelim msjı ithaf ettiğim vatandaşta baktı durdu haybeye gitti güzelim msj, neyse 2000 de bi teşekkür alırız birinden inşallah .
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
selam arkadaslar abiler ablalar,

iş aşk ticaret ihtiras, pazarlama, stand gasp etme, playstation oynama, beleş mariachi, coca cola zero, redbul icme, kek kurabiye, dostluk, paylasım, geyik, gurultu, havasızlık, alısveriş, 3 salonda 4 gunde 1580 kere kaybolma...Davut un surpriz ziyareti... hersey vardı bu fuarda:)

oncelikle cengiz abiye skullhunter la stand konusmasini yaptigi icin, skull ında bunu kabul edip beni davet ettigi icin, forrap in hem üretimde hem de pazarlamada yardımları ve destegi icin... hizli cesi 2, alper tim, jesse,ihsan hakan, dgr ve ekurileri, skullhunter, karmacoma, bathu, dreal, tanrının kırbacı, olcay ve nickini suan hatırlayamadıgım tum arkadaslara beni zengin ettiginiz icin cok cok cok cok tesekur ederim...:)

Bam bam Hasan abiye tum desteklerinden, deli mavili Kemal e misafirperverliginden, Adanadan Burcu ya buyuk firmalarla gorusmelerimi sagladigindan dolayi burdan da tekrardan tesekuru borc bilirim...

prometheus ve metehanla la kısa da olsa yuz yuze konusmak ve tanısmak guzel oldu... Havran motor dostlarının baskını, Gureli ve Semra abla, forrap, bcoskunsoy,tr davutak, karmayla taksim deki muhabbet hersey biriki gune guzelce sıgdı... guzel muhabbetler oldu...

rots, bu arada seninle cekildigimiz resimler ne oldu....?

jesse yi alın İzmir e ben İstanbuldayim artık:p nasıl olsa Skullhunter la kanka olduk, yedigimiz ictigimiz ayrı gitmiyor:mrgreen:

bu arada fuarda hemen hemen her ucuncu standta benim urunlerden vardı:) yetmezmis gibi fotomac in standını da aldık... hizli cesi 2 satislari ordan yaparken, cengiz abi ön tarafta, jesse ve ihsan abi ana standtan, ben de zaman zaman pembe a2 standından faydalanarak hicbir kira bedeli odemeden bu işten sıyrılmayı basardık:rendeer: forrap, olcay, bathu ve alper tim de ben fuardaki diger standları gezerken boslugu iyi doldurduLAR...

ehhh ekip olarak iyi calistik, iyi bir organizasyon oldu...cok yoruldukkk.... e e e ben burda biriki ay tatil yaparim artık:p

Buell mi alsam yoksa custom chopper dan farklı biseyler mi baksam?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Aloo, İzmir sesim geliyor mu :p

Hatay'a yakın kimse var mı aranızda acaba? Bir motor şeettirecektim de ::meleeek:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Aloo, İzmir sesim geliyor mu :p

Hatay'a yakın kimse var mı aranızda acaba? Bir motor şeettirecektim de ::meleeek:

il olarak hataydan bahsetmiyorsan, izmirin semti hatayta oturan bir dünya insan var izmirde :p
uglychild sercan hatayın göbeğende oturur mesela...izmir ekibinin büyük çoğunluğu hatayda:wiinkk:

Konuyu Toplam 6 üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
chatkut, VaScO1925, kolpa, TrTarık, gureli, edy
aha bak kırmızılılarda hatayda :p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Pro ben hataydayım hayırdır? havayı soruyorsan yağmur var burda:p

Günaydın bu arada arkadaşlar :rendeer: aykutçum, erencim, Tarıkçım, ve rahmi amcam nasılsınız?? :rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Aloo, İzmir sesim geliyor mu :p

Hatay'a yakın kimse var mı aranızda acaba? Bir motor şeettirecektim de ::meleeek:

Hatay'ı avucumun içi gibi bilirim zira yıllarca Askeri hastane yakınında oturdum

şeeolacak motora bakabilirim memnuniyetle belkide tanıdıktır hatta:queen:

selamlar,
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Pro ben hataydayım hayırdır? havayı soruyorsan yağmur var burda:p

Günaydın bu arada arkadaşlar :rendeer: aykutçum, erencim, Tarıkçım, ve rahmi amcam nasılsınız?? :rendeer:

eywallah vascocuum kankacım sen nasılsın...bi baklava al gel cuma toplantıyada yiyelim canımızı çektirip duruyon:queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Ooo süper, Gökhan Keser diye birini tanıyan var mı peki? :cherry:

Bu kadar bilgiyle çıkaramadım ama hatayın neresinde mesela göztepe güzel yalı poligon taraflarındaysa (buralarada hatay diyen oluyor) nedir ne iş yapar makinası ne bunlar hakkında bilgi verirsen yarımcı olmaya çalışırız.:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst