İzmir İl Temsilcisi
- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,523
- Konu Yazar
- #1
Herkese Merhabalar.
Ani bir kararla pazar günü birşeyler planlıyoruz bunu izmir Mt'ye ve whatsap grubumuza yazdık fakat son gün haber vermemizden dolayı ( cumartesi ) Tüm ekip katılamadı şimdiden kusura bakmasınlar
Haftaya pazar başka bir etkinlik yapabilriz onun haberini verelim :cat:
Sabah 10 gibi İzmir / karşıyakada Foça istikametine gitmek için toplanıyoruz.
Toplanıyoruz dedigime bakmayın en geç ben geldim sagolsun arkadaşlar beni beklediler
Yavaş yavaş toplanmaya başlayan üyeler.
Sevgili Pamir.
Daha sonra yola koyuluyoruz.
İlk hedefimiz benzinlik .
Kamera hazal ve goktug çiftine yaklaşıyor.
İlk hazal kamerayı fark ediyor :mrgreen:
Ardından goktugda kamerayı farkedip güç bela el sallıyor
fotojenik adamsın kardeşim :mrgreen:
İzmir Mt üyesi halil.
Artist Artist gittgime bakmayın megersem benzinimin son damlalarıymış. Buluşmaya alel acele yetişen ben benzinide yol üstünden alcaz diyince benzinlige son 500 metre kala benzin bitmesiyle yolda kalıyorum ..
Sagolsun murat beni 1lt benzin ile kurtarıyor
Sevgili ahmet ve abdullah.
Benzinimin bittigi an .. Neyseki insanlık hali diyoruz ve murat bana 500 mt ötedeki P.O'den benzin alıp geliyor.
Soldaki benim elim. Muratın proplem yok ben gidip alırım deyişi
Allah razı olsun kardeşim..
Sevgili İzmir Mt üyesi cemal.
Kardeşlerim Muhabbeti merak ettim bu bakışlardan sonra :mrgreen:
Kaan ve Dilek çifti.
Sevgili İzmir Mt ÜYESİ Pamir.
Sevgili Mt üyesi Murat.
Seyrek yoluna dogru ilerliyoruz.
Seyrekten sonra Foçaya yaklaştıgımızda köy kahvesinde mola veriyoruz ısınmak ve dinlenmek için.
Sobayı bulunca bir güzel çayla beraber ısınıyoruz.
Foçaya vardıktan sonra mangal yapacagımız Koya dogru ilerliyoruz.
Ve sonunda mangal yapacagımız koya geliyoruz.
Muratın Hyosungu denemesi. :cat:
Vallaha yakışmış.. :cat:
Tabi biz etler ekmekler köfteler kömürler için ugraşlım oh keyifler iyi tabi
Enfes manzarısı olan bir koy. İnsanın huzuru buldugu sayılı yerlerden biri.
Burada Dostlarla mangal 'da bambaşka bir keyif.
Etler kömürler geldi hazırlıklar başlasın !!
Apo çok güzel mangal yaptı ahmette çok güzel dumanı yönlendirdi :mrgreen:
8 motor 12 kişiydik.
Evet beyler köfteleri bekleme vakti
Yakaladım seni pamir
Şu dakikadan sonra makinemizin şarzı bitiyor telefonla idare ediyoruz.
Artık yavaştan gitmek için hazırlanıyoruz . Rotamız yeni foçanın bir köyünde dibek kahvesi içmek için plan yapıyoruz.
Buradada bir soba buluyoruz kahvelerimizi sobanın sıcaklıgında yudumluyoruz.
Ardından Aliaga yoluna çıkıp tekrardan izmire dönüyoruz.
Günün soguk olması güneş olmaması ve rüzgarlı olması bizi bir hayli zorladı fakat muhabbet eglence ve doyum olmıyan kahkahalar hepsini unuttturdu
Fotoları okuyup bizimle paylaşıp yorum atan tüm forumdaşlarıma şimdiden teşekkürler.
Birdahaki İzmir Mt Etkinliginde görüşmek üzere. :rendeer:
Ani bir kararla pazar günü birşeyler planlıyoruz bunu izmir Mt'ye ve whatsap grubumuza yazdık fakat son gün haber vermemizden dolayı ( cumartesi ) Tüm ekip katılamadı şimdiden kusura bakmasınlar
Haftaya pazar başka bir etkinlik yapabilriz onun haberini verelim :cat:
Sabah 10 gibi İzmir / karşıyakada Foça istikametine gitmek için toplanıyoruz.
Toplanıyoruz dedigime bakmayın en geç ben geldim sagolsun arkadaşlar beni beklediler
Yavaş yavaş toplanmaya başlayan üyeler.
Sevgili Pamir.
Daha sonra yola koyuluyoruz.
İlk hedefimiz benzinlik .
Kamera hazal ve goktug çiftine yaklaşıyor.
İlk hazal kamerayı fark ediyor :mrgreen:
Ardından goktugda kamerayı farkedip güç bela el sallıyor
İzmir Mt üyesi halil.
Artist Artist gittgime bakmayın megersem benzinimin son damlalarıymış. Buluşmaya alel acele yetişen ben benzinide yol üstünden alcaz diyince benzinlige son 500 metre kala benzin bitmesiyle yolda kalıyorum ..
Sagolsun murat beni 1lt benzin ile kurtarıyor
Sevgili ahmet ve abdullah.
Benzinimin bittigi an .. Neyseki insanlık hali diyoruz ve murat bana 500 mt ötedeki P.O'den benzin alıp geliyor.
Soldaki benim elim. Muratın proplem yok ben gidip alırım deyişi
Sevgili İzmir Mt üyesi cemal.
Kardeşlerim Muhabbeti merak ettim bu bakışlardan sonra :mrgreen:
Kaan ve Dilek çifti.
Sevgili İzmir Mt ÜYESİ Pamir.
Sevgili Mt üyesi Murat.
Seyrek yoluna dogru ilerliyoruz.
Seyrekten sonra Foçaya yaklaştıgımızda köy kahvesinde mola veriyoruz ısınmak ve dinlenmek için.
Sobayı bulunca bir güzel çayla beraber ısınıyoruz.
Foçaya vardıktan sonra mangal yapacagımız Koya dogru ilerliyoruz.
Ve sonunda mangal yapacagımız koya geliyoruz.
Muratın Hyosungu denemesi. :cat:
Vallaha yakışmış.. :cat:
Tabi biz etler ekmekler köfteler kömürler için ugraşlım oh keyifler iyi tabi
Enfes manzarısı olan bir koy. İnsanın huzuru buldugu sayılı yerlerden biri.
Burada Dostlarla mangal 'da bambaşka bir keyif.
Etler kömürler geldi hazırlıklar başlasın !!
Apo çok güzel mangal yaptı ahmette çok güzel dumanı yönlendirdi :mrgreen:
8 motor 12 kişiydik.
Evet beyler köfteleri bekleme vakti
Yakaladım seni pamir
Şu dakikadan sonra makinemizin şarzı bitiyor telefonla idare ediyoruz.
Artık yavaştan gitmek için hazırlanıyoruz . Rotamız yeni foçanın bir köyünde dibek kahvesi içmek için plan yapıyoruz.
Buradada bir soba buluyoruz kahvelerimizi sobanın sıcaklıgında yudumluyoruz.
Ardından Aliaga yoluna çıkıp tekrardan izmire dönüyoruz.
Günün soguk olması güneş olmaması ve rüzgarlı olması bizi bir hayli zorladı fakat muhabbet eglence ve doyum olmıyan kahkahalar hepsini unuttturdu
Fotoları okuyup bizimle paylaşıp yorum atan tüm forumdaşlarıma şimdiden teşekkürler.
Birdahaki İzmir Mt Etkinliginde görüşmek üzere. :rendeer: