İzmir Mt Mangal etkinligi ( Foça )

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Herkese Merhabalar.

Ani bir kararla pazar günü birşeyler planlıyoruz bunu izmir Mt'ye ve whatsap grubumuza yazdık fakat son gün haber vermemizden dolayı ( cumartesi ) Tüm ekip katılamadı şimdiden kusura bakmasınlar :)

Haftaya pazar başka bir etkinlik yapabilriz onun haberini verelim :cat:

Sabah 10 gibi İzmir / karşıyakada Foça istikametine gitmek için toplanıyoruz.

Toplanıyoruz dedigime bakmayın en geç ben geldim sagolsun arkadaşlar beni beklediler :)

Yavaş yavaş toplanmaya başlayan üyeler.

Zxyen26.jpg


Sevgili Pamir.

GPXdVOk.jpg


idr2g2F.jpg

UYIsbrE.jpg


z3m5OYI.jpg




Daha sonra yola koyuluyoruz.

11Qpufq.jpg



HMNSavy.jpg


İlk hedefimiz benzinlik .

rhpdPXG.jpg


Kamera hazal ve goktug çiftine yaklaşıyor.

İlk hazal kamerayı fark ediyor :mrgreen:

X7EGZ9B.jpg


Ardından goktugda kamerayı farkedip güç bela el sallıyor :) fotojenik adamsın kardeşim :mrgreen:

1Emb9t7.jpg


İzmir Mt üyesi halil.

iIqPr5j.jpg


Artist Artist gittgime bakmayın megersem benzinimin son damlalarıymış. Buluşmaya alel acele yetişen ben benzinide yol üstünden alcaz diyince benzinlige son 500 metre kala benzin bitmesiyle yolda kalıyorum ..

Sagolsun murat beni 1lt benzin ile kurtarıyor :)

PDvaDMz.jpg


UzKwxsQ.jpg


mLpXax5.jpg


Sevgili ahmet ve abdullah.

dUm3lNk.jpg


IgY7urX.jpg

XEsRNHG.jpg


KGUXuPD.jpg


Benzinimin bittigi an .. Neyseki insanlık hali diyoruz ve murat bana 500 mt ötedeki P.O'den benzin alıp geliyor.

EeelPhU.jpg


Soldaki benim elim. Muratın proplem yok ben gidip alırım deyişi :) Allah razı olsun kardeşim..

FwM794j.jpg


RZaK2Qx.jpg


Sevgili İzmir Mt üyesi cemal.

RnRnJS3.jpg


Kardeşlerim Muhabbeti merak ettim bu bakışlardan sonra :mrgreen:

5o1XXEh.jpg


fcIcek5.jpg


Kaan ve Dilek çifti.

NLvY1sC.jpg


Sevgili İzmir Mt ÜYESİ Pamir.

DHShPYE.jpg


ylALfv3.jpg


Sevgili Mt üyesi Murat.

Da74wev.jpg


izj765F.jpg



Seyrek yoluna dogru ilerliyoruz.

6kHmVL6.jpg


HueJDH8.jpg


Seyrekten sonra Foçaya yaklaştıgımızda köy kahvesinde mola veriyoruz ısınmak ve dinlenmek için.

MriIs8o.jpg


iQ4ojia.jpg


Sobayı bulunca bir güzel çayla beraber ısınıyoruz.

DMd2d2q.jpg


Sz7V2rk.jpg



Foçaya vardıktan sonra mangal yapacagımız Koya dogru ilerliyoruz.

29AoL5o.jpg


rDop1B7.jpg


038IGKr.jpg


nNe1rlf.jpg


JYM0Ghy.jpg


xYrfNhF.jpg


XCm1JTQ.jpg


Gr6tD9n.jpg


A09UE0j.jpg


Ve sonunda mangal yapacagımız koya geliyoruz.

x4OPtgh.jpg


Muratın Hyosungu denemesi. :cat:

3ziINj9.jpg


Vallaha yakışmış.. :cat:

449SXBj.jpg


Tabi biz etler ekmekler köfteler kömürler için ugraşlım oh keyifler iyi tabi :)

ttYyLe3.jpg


Enfes manzarısı olan bir koy. İnsanın huzuru buldugu sayılı yerlerden biri.

Burada Dostlarla mangal 'da bambaşka bir keyif.

XnIfGgm.jpg


Etler kömürler geldi hazırlıklar başlasın !!

tpVU7sV.jpg


7w5SMDu.jpg


DnnTBM2.jpg


Apo çok güzel mangal yaptı ahmette çok güzel dumanı yönlendirdi :mrgreen:

rBfuF9y.jpg


8j3Xp8l.jpg


JA7H014.jpg


wmaWvHB.jpg


gy6Xxrs.jpg


8 motor 12 kişiydik.

XABMwY8.jpg


JdPqjl9.jpg


VroJLmz.jpg



Qn7xyFF.jpg


XbUxjYe.jpg


YnwHaFi.jpg


YyyQiLa.jpg


EWjfgCk.jpg


Evet beyler köfteleri bekleme vakti :)

EWjfgCk.jpg


tsxrFYc.jpg


Yakaladım seni pamir :)

yPwyNyc.jpg


r25HrbN.jpg


KUk0NHm.jpg


5TkA1qG.jpg


oiPWfhv.jpg


Şu dakikadan sonra makinemizin şarzı bitiyor telefonla idare ediyoruz.

Artık yavaştan gitmek için hazırlanıyoruz . Rotamız yeni foçanın bir köyünde dibek kahvesi içmek için plan yapıyoruz.

Buradada bir soba buluyoruz kahvelerimizi sobanın sıcaklıgında yudumluyoruz.

6GpcIpZ.jpg


XJl4sHc.jpg


FJmgYsI.jpg


YuOxjuu.jpg


Ardından Aliaga yoluna çıkıp tekrardan izmire dönüyoruz.

Günün soguk olması güneş olmaması ve rüzgarlı olması bizi bir hayli zorladı fakat muhabbet eglence ve doyum olmıyan kahkahalar hepsini unuttturdu :)

Fotoları okuyup bizimle paylaşıp yorum atan tüm forumdaşlarıma şimdiden teşekkürler.

Birdahaki İzmir Mt Etkinliginde görüşmek üzere. :rendeer:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
İnsan bizi de davet eder Cemciim, teessüf ederim.. ::gozluk::

Birkaç şey takıldı kafama.. Şimdi öncelikle o dizlikler depoyu çizmiyor mu? Onu geçtim bence çok kötü duruyor be kardeşim, iç dizlik alsana kendine, Tech90 falan.. ::153::

Diğer bir konu, sürüş çok mu dağınık yoksa bana mı öyle geldi. Hele bir fotoğrafta herkes dandini dağılmış kim nereye gidiyor belli değil :queen:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
İnsan bizi de davet eder Cemciim, teessüf ederim.. ::gozluk::

Birkaç şey takıldı kafama.. Şimdi öncelikle o dizlikler depoyu çizmiyor mu? Onu geçtim bence çok kötü duruyor be kardeşim, iç dizlik alsana kendine, Tech90 falan.. ::153::

Diğer bir konu, sürüş çok mu dağınık yoksa bana mı öyle geldi. Hele bir fotoğrafta herkes dandini dağılmış kim nereye gidiyor belli değil :queen:

Dizlikler depoyu pek çizmiyor fakat tulum anasını aglatıyo :) taktuk vuruyoruz. Minüsküs var bende tedavi görüyorum Yoksa bende pantolonun içine alacagım bu şekilde çok güvenli olmadıgını sölüyorlar :cat:

Grup sürüşü çiglide aynen dedigin gibi oldu. İzmir / pazar / çigli Birde saat 10 olunca felaket bir trafik vardı.

Biz düzen halindede gitsek menemen dolmuşçuları en soldan en saga ısrarla üstümüze sürdüler.

Şehirden biraz daha uzaklaştıgımızda daha bi düzene oturdu.

Fakat ben grubu genel olarak çok begendim umarım herkes birbirinden memnundur çünkü bu daha ilk gezisi olanlar ve çogu arkadaşın ilk motoru...... 1 veya 2nci grup sürüşleri zamanla oturur diye düşünüyorum :)

Sen İzmire gelde şöyle koca bir mangal yakalım :mrgreen:
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Cem Cihan Menemen dolmuşçılarının ününü bilmediğinden anlamaz
Cihancım cemin bahsettiği minibüsçülerle ilgili tek birşey söyleyeceğim gerisini sen düşün
Bunlar Sol şeritte giden ambulansa sellektör çekip yol isteyen adamlar :D
Bu arada gezi süper olmuş.
Ah be cem bu benzinler ne zaman dolu olacak bizim :))
Cuma akşamı da yanıp sönüyordu
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cem Cihan Menemen dolmuşçılarının ününü bilmediğinden anlamaz
Cihancım cemin bahsettiği minibüsçülerle ilgili tek birşey söyleyeceğim gerisini sen düşün
Bunlar Sol şeritte giden ambulansa sellektör çekip yol isteyen adamlar :D
Bu arada gezi süper olmuş.
Ah be cem bu benzinler ne zaman dolu olacak bizim :))
Cuma akşamı da yanıp sönüyordu

Dolmuşçular gurubun arasına girmeye çalışıyorlar bizimkiler yol vermeyince adam el kol yapmaya başladı :mrgreen:

Benzin alsancaktan ogün gördügünle kalma :) 10 dakika sabah herkesi bekletince unuttum tabi topcaseye mangal sıkıştırmaya çalışırken çok zaman kaybettim :mrgreen:

Mustafa hocam v-storm alıp en kısa zamanda seninde katılmanı bekliyoruz :cat: Çok keyifli ve kahkaha dolu geçti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------

Bu arada arkadaşlar google chrome fotoların çoklugundan dolayı hata veriyor.

Fotoların her biri 1mb üstü kalitede oldugu için hepsinin boyutunu elimden geldigince küçülttüm şuan 1 mb'tı geçen foto yok 300-600kb arası.

OPERA tarayıcı ile sorunsuz açılıyor.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tekerinize sağlık....
Fotolar güzel...
Gurup sürüşünden ziyade serbest sürmüşsünüz...
en güzeli... En güvenlisi...
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Dostlar çok beğendim ve çok imrendim aranızda olmaya çalıştım fakat ertelenemez sebeplerden gelemedim :S birdahakine bende yicem olm o tavuklardan :S :D
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
566
Arkadaşlar Güzel bir Gezidi daha iyilerini daha güzel bir şekilde yapıcaz... Teşekkürler...
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
Gerçekten güzel bir gün ve gezi oldu :)

Cem " orada elimi dur acele etme " dercesine kaldırdım çünkü Cem hem motor sürüp hem de çekmeye çalıştı risk alıyordu o manada :)

Bir daha ki sefere fot. mak. bizde olmasın lütfen ve yolda fotoğrafımız olsun yahu :) Bende makine getireceğim hem bir daha ki etkinliğe daha çok foto olacak :)

Çoğu zaman fermuar düzeninde gidildi aslında ama fotoğraflara hep dağınık denk gelmiş resmen :)

Sürüşler gayet güvenliydi grubu riske atan hareketler hiç yapılmadı. Bu grup tamamdır ki zaten 4 motor ile daha önce de gezilere çıkılmışlık var sürüş tarzını vs. biliyorduk :)


Özellikle MKaptan Mustafa'yı ve bizi eken dostları bir daha ki geziye bekliyoruz :)




Not : Öğrenci adamın deposu full olmaz :D
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
İzmir MT merhabalar Güzel bi etrkinlik olmuş kutlarım...
Nisan mayıstan itibaren İzmire sık sık gidip geleceğim hafta sonları...
Yakın zamanda tanışmak isterim sizlerle... irtibata geçeceğim bi arkadaşım varmı??
Yoo öyle çok rahatsız etmem :queen:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Dostlar çok beğendim ve çok imrendim aranızda olmaya çalıştım fakat ertelenemez sebeplerden gelemedim :S birdahakine bende yicem olm o tavuklardan :S :D

Vallaha emre teklif var ısrar yok yani biliyosun :mrgreen:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
Cem, kardeşim bir daha ki gezi fotoğraflarını eklerken şu Plaka olayına el atmanı rica ediyorum. Plaka üstünden yapılan hırsızlıkların sayısı çok fazla herkesin bir yerlerde tanıdığı olduğu için cart diye adres buluyorlar.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cem, kardeşim bir daha ki gezi fotoğraflarını eklerken şu Plaka olayına el atmanı rica ediyorum. Plaka üstünden yapılan hırsızlıkların sayısı çok fazla herkesin bir yerlerde tanıdığı olduğu için cart diye adres buluyorlar.

Fotoların açılmasını beklicek kadar sabırlı hırsız tanımıyorum goktug ben bile bakamıyorum fotolara :)

Neyse artık birdakine imgur kullanmıyacagım ders oldu :)

Tamamdır dostum ayrıyetten plakana el atacagım benimkinde sorun yok bütün izmir dolaşırken görüyor çünkü :mrgreen:
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
170
Hastalıkdan yatak döşek yattığım şu günlerde içim ısındı...
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
İzmir MT merhabalar Güzel bi etrkinlik olmuş kutlarım...
Nisan mayıstan itibaren İzmire sık sık gidip geleceğim hafta sonları...
Yakın zamanda tanışmak isterim sizlerle... irtibata geçeceğim bi arkadaşım varmı??
Yoo öyle çok rahatsız etmem :queen:

Merhabalar İzmir Mt'ye abone olarak gezileri ve toplantıları takip edebilirsiniz.

Haricinde direk irtibat kurmak isterseniz bana özel mesaj atabilirsiniz.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
He hırsız tanıyorsun da sabırlısını tanımıyorsun yani :D O da güzelmiş kardeşim :)

Plaka gözükmesine geldiğinde senden daha çok gezdiğimden dolayı ben hiç dert etmem ama sorun o değil motorları netten adres bulup kaldırmasınlar bari :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst