[İzmir MT] ÇATADA PRANG toplantısı 9/11/07 Cuma - Teras Cafe

NEREYE GİDELİM

  • bornova TERAS CAFE

    Oy: 5 23.8%
  • inciraltı GURME RESTORAN

    Oy: 7 33.3%
  • benim fikrim geldi ( lütfen açıklayınız )

    Oy: 1 4.8%
  • sizinle olduktan sonra CEHENNEM olsada olur

    Oy: 8 38.1%

  • Kullanılan toplam oy
    21
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ARKADAŞLAR umumi istek üzerine 9/11/2007 cuma günü siz değerli MT İZMİR üyelerinin isteği doğrultusunda bir toplantı yapmayı uygun gördük,katılımınızla bizi onurlandırırsanız çok mutlu olacağız



toplantı konusu; başta ÇATADA PRANG olmak kaydıyla Begüm ün yeniden bağlanan internetini, duyulmazın motorsuzluğunu, gıyabında rahmi amcanın motorunu kutlamaktır :cat:
---------------


Buluşma Yeri: Teras Cafe Bornova

Buluşma Saati : 20:00
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:)
Toplantımızın konusu bence nasıl başlık koyulur olmalı :p Cengiz abi sen yazarken,ben düzeltirken can çekişiyorum :)

O değilde mekan belirleseydiniz keşke..
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
çenkissss :cat:abi yine kopardın beni sizinlee heryeree varımm be yawwww....
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
inciraltı GURME RESTORAN
kumita45

Neden kandırıyosun milleti,gurme demişsin işte :p Hani sizinle her yere varım diyodun ? :p

Lodosum da Teras demiş,Teras yapınca geliyo sanki :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gurmeyi kim istedi merak ediyom.....:silent:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
inciraltı GURME RESTORAN
kumita45

Neden kandırıyosun milleti,gurme demişsin işte :p Hani sizinle her yere varım diyodun ? :p

Lodosum da Teras demiş,Teras yapınca geliyo sanki :p

Gürme restoranta hiç gitmediğim için oyumu öyle kullandım. amaa sizinle heryere tabikide varım biliyorsunuzzz..... bakınızz...çoban et mangalda duş macerasına....he he heeee
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Aceba Toplantıyı marmariste mi yapsak?.....:silent:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
yawww duyulmazınn motoraa noldukiii arkadaşlarrr
motorsuzum deyip duruyor
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
şu davutuda hiç anlayamadım abi ya dizi seyrediyor, ya dolap kuruyor, sabahlarıda seda sayan seyrediyordur, brezilya dizilerinden önce :p
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
arkadaşlar carrefourdan bi gardrop aldım 3.5 saattir kurmaya çalışıyorum yarında işe gideceğim meydanı size bıakıyorum benim sabaha kadar bu gardrobu kurmam lazım yoksa işe gidemicemm yada gardrop hayri aman davut olacak ismimm....he he heeee
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
şu davutuda hiç anlayamadım abi ya dizi seyrediyor, ya dolap kuruyor, sabahlarıda seda sayan seyrediyordur, brezilya dizilerinden önce :p

abi sabah 08:00 akşam 17:00 çalıştığım içinn sabah programlarını kaçırıyorumm sormaa......:queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Evet cuma saat yedide cehennemde görüşmek üzere :queen: :queen: :queen:

Çoğunluk cehennemi tercih ediyor :cat: Ama alper abimin marmaris teklifide cazip hani :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eee anketin zamanı ne zaman doluyor?:silent:

Evet cuma saat yedide cehennemde görüşmek üzere :queen: :queen: :queen:

Çoğunluk cehennemi tercih ediyor :cat: Ama alper abimin marmaris teklifide cazip hani :wiinkk:

Sen önden git de.... Her yere giderim....:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
toplantı konusu; başta ÇATADA PRANG olmak kaydıyla Begüm ün yeniden bağlanan internetini, duyulmazın motorsuzluğunu, gıyabında rahmi amcanın motorunu kutlamaktır :cat:

Başta benim ÇATADA PRANG'ı kutlayacağımıza göre bana çayları hanginiz ısmarlıyo bakalım :silent:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
Orda Mt varmıymışkinem?....:silent::silent::silent:

Kıvırma şimdi..Bekliyoruz senide.... Artık neresi olursa....:cherry:

doğru ya marmariste mt yoktu muğlada vardı demiii hehheee:p:p
onun yerine manisa mt versekkk
yerini tutmazz emme idare etcennn artıkkk
kırmızı halımı serdinmiii
özellll közde pişmiş kahvemi hazırlattınmıı ki beklynn benii
hıhhhh zorrrrr
ben nireee izmirrr nireeee
ama dersen yengenle bi hava değişimi istyrz pazar salsa party e gel yiyorsaa:queen::queen::queen::queen: iii kıvırıyormuşsunn duydğuma göreee öle dedi ankaranınnn kuşlarııı
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yarın akşam 22 00 de sonuç açıklanacaktır :cat: görüldüğü üzere neresi olduğu değil kiminle olunduğu önemli, sanırım ve umuyorum herkezin istediği bir mekan olacak sıcak ve ekonomik :rendeer:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
yarın akşam 22 00 de sonuç açıklanacaktır :cat: görüldüğü üzere neresi olduğu değil kiminle olunduğu önemli, sanırım ve umuyorum herkezin istediği bir mekan olacak sıcak ve ekonomik :rendeer:

buda teras cafe demek oluyorr sanırımm...???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst