- Katılım
- 8 Ağu 2011
- Mesajlar
- 519
- Konu Yazar
- #1
Bu cumartesi havaların güzel olmasını fırsat bilip çok ani bir kararla yollara düştük.
yaklaşık 1 saat içinde 7 arkadaş buluştuk ve ayrancılar-bayındır üzerinden dağ yollarını gezip kemalpaşa yiğitlere inelim dedik.
Benim daha önce gitmediğim bir rota idi.
Bayındırdan Sucukları ekmekleri de alıp yollara düştük amacımız ovacık yaylasında sucuk ekmek yapmaktı
Çokta güzel oldu
Neyse şimdi biz susalım fotolar konuşsun :cherry:
Bayındır motosiklet kulubünden iki arkadaşımız saolsun yanımıza geldiler çok ilgiliydiler
çay kahve içmemiz kkonusunda çok ısrar ettiler bir dahakine diye sözleştik
Kaan ve 1000'lik montu
)
Tam bir kampçı olan şafak abimiz topcase den çıkardığı alet edavat ile hepimizi şaşkınlığa uğratmaya devam etti.
Izgara çay semaver vs herşey topcasede mevcuttu :mrgreen:
Bir de goprolarımız ile çektiğimiz yol görüntülerimiz var
Güneşli bir cumartesi gününü böyle değerlendirmiş olduk
Katılan tüm arkadaşlarıma teşekkürler ediyorum.
Başka rotalarda buluşmak üzere
yaklaşık 1 saat içinde 7 arkadaş buluştuk ve ayrancılar-bayındır üzerinden dağ yollarını gezip kemalpaşa yiğitlere inelim dedik.
Benim daha önce gitmediğim bir rota idi.
Bayındırdan Sucukları ekmekleri de alıp yollara düştük amacımız ovacık yaylasında sucuk ekmek yapmaktı
Çokta güzel oldu
Neyse şimdi biz susalım fotolar konuşsun :cherry:
Bayındır motosiklet kulubünden iki arkadaşımız saolsun yanımıza geldiler çok ilgiliydiler
çay kahve içmemiz kkonusunda çok ısrar ettiler bir dahakine diye sözleştik
Kaan ve 1000'lik montu
Tam bir kampçı olan şafak abimiz topcase den çıkardığı alet edavat ile hepimizi şaşkınlığa uğratmaya devam etti.
Izgara çay semaver vs herşey topcasede mevcuttu :mrgreen:
Bir de goprolarımız ile çektiğimiz yol görüntülerimiz var
Güneşli bir cumartesi gününü böyle değerlendirmiş olduk
Katılan tüm arkadaşlarıma teşekkürler ediyorum.
Başka rotalarda buluşmak üzere