İzmir MT Bayındır Kemalpaşa Kaçamağı

Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Bu cumartesi havaların güzel olmasını fırsat bilip çok ani bir kararla yollara düştük.:)
yaklaşık 1 saat içinde 7 arkadaş buluştuk ve ayrancılar-bayındır üzerinden dağ yollarını gezip kemalpaşa yiğitlere inelim dedik.
Benim daha önce gitmediğim bir rota idi.
Bayındırdan Sucukları ekmekleri de alıp yollara düştük amacımız ovacık yaylasında sucuk ekmek yapmaktı
Çokta güzel oldu
Neyse şimdi biz susalım fotolar konuşsun :cherry:
10422200_10152966920904600_3618688587453098325_n.j  pg

Bayındır motosiklet kulubünden iki arkadaşımız saolsun yanımıza geldiler çok ilgiliydiler
çay kahve içmemiz kkonusunda çok ısrar ettiler bir dahakine diye sözleştik
1458627_10152966920024600_2378782041566893477_n.jp  g


10415552_10152966921009600_5473417396489703933_n.j  pg


10858383_10152966921079600_7790856430593953849_n.j  pg


10367572_10152966921164600_8348207500243077740_n.j  pg


934885_10152966921259600_1404499969164110034_n.jpg


Kaan ve 1000'lik montu :))

10857839_990160924333244_2168789424290743126_n.jpg


10868055_990162067666463_7645160148689035965_n.jpg


10885279_990162044333132_6779858062428630476_n.jpg


10885143_990161994333137_8796594547535351994_n.jpg


10417719_990161944333142_1192066066796689646_n.jpg


1798625_990161917666478_4810096827720422449_n.jpg


10858514_990161790999824_1001685176891392362_n.jpg


1482954_990161737666496_8011130293925974037_n.jpg


10881724_990161687666501_5842947359134825303_n.jpg


1010209_990161650999838_2690492207471657627_n.jpg


10882383_990161617666508_2480566595317267275_n.jpg


1476044_990161547666515_4234696030869051251_n.jpg


10849960_990161504333186_7100575478493441906_n.jpg


10882276_990161474333189_9142990037880566312_n.jpg


10686741_990161290999874_7895628658314620918_n.jpg


10850133_990161430999860_4499249231622966080_n.jpg


10885595_990161360999867_2628682105711502937_n.jpg


10417719_990161237666546_6831633652738095008_n.jpg


10885188_990161104333226_2037754049195813982_n.jpg


Tam bir kampçı olan şafak abimiz topcase den çıkardığı alet edavat ile hepimizi şaşkınlığa uğratmaya devam etti.
Izgara çay semaver vs herşey topcasede mevcuttu :mrgreen:

10850133_990162154333121_3414616110246397789_n.jpg


10472640_990162137666456_5010590220118655764_n.jpg


10376845_990162107666459_1234381617536392897_n.jpg


10384467_10152966921494600_2253468757767274940_n.j  pg


10868207_10152966921549600_5129241980762050291_n.j  pg


10387531_10152966921664600_2697963603714398234_n.j  pg


10409503_10152966922029600_8159533084289561416_n.j  pg


10881620_10152966922094600_6916554121730565338_n.j  pg


1503555_10152966922199600_1580409991965627216_n.jp  g


10805635_10152966922339600_5285708014250564178_n.j  pg


10353171_10152966922594600_8972140479397282427_n.j  pg


Bir de goprolarımız ile çektiğimiz yol görüntülerimiz var


Güneşli bir cumartesi gününü böyle değerlendirmiş olduk
Katılan tüm arkadaşlarıma teşekkürler ediyorum.
Başka rotalarda buluşmak üzere
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Cok eglenceli gecti bu senenin en efsane rota ve gezisiydi ;) Aybars cok guzel fotograflar cekmis gozunu öptüğüm :D
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Güzel bir gezi olmuş.
Paylaşım için teşekkürler, ellerinize sağlık.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Şu kış günlerinde güzel bir gezi yapmışsınız.Paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
elinize sağlık gençler şafak abi çalışmış gene siz yatmışınız :p bide utkan sucuk soymuş gerisi artislik peşinde :p
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Izmir mt geziyooor... Denizli mt nerdesiniz :D

Keyifli olmuş , sucuklar afiyet olsun. Kiskandirdi dogrusu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Eyl 2014
Mesajlar
165
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
youtube'de abone olduğum kanallardan biride sizindi sanırım karıştırmıyorsam videolarınız vardı doğukan candan paylaşıyordu gezi-yağ değiştirme vb.

Güzel bir gezi olmuş.
 
Katılım
9 Eki 2013
Mesajlar
149
Çok güzel bir gezi olmuş, ellerinize sağlık. Bu arada aranızda 1000'lik motoru olan da var, 125'lik scooter olan da var. Bu çok hoşuma gitti, cc ayırmaksızın yapılan gezileri her zaman sevmişimdir. Paylaşım için teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Eyl 2014
Mesajlar
165
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
orada 1000lik motosiklet yok galiba :)
 
Katılım
27 Kas 2014
Mesajlar
161
Harika resimler ..Çok güzel bir gezi olmuş.Keşke katılabilseydik fakat ocak ayından sonra sizlerin arasında olmak çok mutlu eder beni.Ehliyetimi iki sene kaptırdığım için kımıldıyamıyorum.Böyle gezi resimleri kıskandırıyor.Kazasız belesız neşeli sürüşler..
 
Katılım
10 Tem 2014
Mesajlar
407
İzmir Mt olarak her gezimizde her CC motosiklete yer vardır. Çünkü bu iki teker sevdasıdır CC tanımaz. :)
Bu gezimizde 1000lik motorumuz olmasa da 1000lik ceketimiz vardı :mrgreen:

Son olarak Kaptan yaptığımız gezi kadar paylaşımda eksiksiz olmuş eline sağlık.
Diğer bir gezide görüşmek üzere :)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Herkese teşekkürler
İzmir mt olarak kesinlikle cc ayrımı yapmıyoruz
gördüğünüz gibi scooterda var enduroda
herkesi toplantılarımıza gezilerimize bekleriz
 
Katılım
27 Kas 2014
Mesajlar
161
Her cuma akşamı sanırsam Alsancak cumhuriyet meydanında toplanılıyormuş bilgisi olan varmıdır arkadaşlar??
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
1,006
Motosikleti
Dominar D250
Arkadaşlar,

Etkinliklerinize ben de katılmak istiyorum.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Her cuma akşamı sanırsam Alsancak cumhuriyet meydanında toplanılıyormuş bilgisi olan varmıdır arkadaşlar??

Merhaba serkan yazın her cuma alsancak çimenlerde buluşuyorduk
ancak kış dolayısı ile
Konak kızlarağası hanının karşısındaki karga kafede buluşuyoruz
cuma günleri bekleriz

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------

Bu da gezi videomuzun kısa videosu

 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
225
Orda atlanılan bir durum var ordaki honda beat düz yolda 100 virajda 1000 lik akıllı olun alırım aklınızi üleyynntt :p :p :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst