[İzmir MT] 4 Nisan Cuma "Kaptan Mağara Adamları" Buluşması -Mağara-

Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
cüneyt şu avatar resmi ve motosiklet bilgilerin gerçekleri yansıtmıyor:queen::queen:

Öyle birden söyleme bak Aykut içine oturmasın. Kendini alıştırmaya çalışıyor bisikletle avutmaya çalışıyoruz Cüneyt'i doktor çaktırmayın birden dedi.:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çok zor bir durum alllah sabır versin vatani görev bitiminde iyi bir makine yapmalı yada arada dönüp bir bıraktığının haline bakmalı haline şükretmek için :p
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
yapmayın ya wallahi billahi okadar kötüyüm ki anlatamam sizlere :pr: inan bana bazen sinirden otobüslere bile binmeden sadece yürüyorum bi ses duyduğumda bakakalıyorum ilk motorunuzu almadan önceki heyecanınızı düşünün birde varolananı sattığınızda ne hale geldiğinizi:pr: yokk yaaaa ben yapamıyacağım askerlik maskerlik taaaaa kasıma kadar almam lazım ...ne olursa olsun ama benim ayağımı yerden kessin herşeye razım .... yani durum kötü...:pr::pr: bazen sizleri aramak geçiyo içimden sadece oturuyosanız bi göreyim ama işte wallahi piskopata bağladım :pr::pr::pr:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yapmayın ya wallahi billahi okadar kötüyüm ki anlatamam sizlere :pr: inan bana bazen sinirden otobüslere bile binmeden sadece yürüyorum bi ses duyduğumda bakakalıyorum ilk motorunuzu almadan önceki heyecanınızı düşünün birde varolananı sattığınızda ne hale geldiğinizi:pr: yokk yaaaa ben yapamıyacağım askerlik maskerlik taaaaa kasıma kadar almam lazım ...ne olursa olsun ama benim ayağımı yerden kessin herşeye razım .... yani durum kötü...:pr::pr: bazen sizleri aramak geçiyo içimden sadece oturuyosanız bi göreyim ama işte wallahi piskopata bağladım :pr::pr::pr:

kardeşim bilirim neler hissettiğini. her zaman motor lazımsa arayabilirsin beni. müsait olursam motorum senindir.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst