yapmayın ya wallahi billahi okadar kötüyüm ki anlatamam sizlere

r: inan bana bazen sinirden otobüslere bile binmeden sadece yürüyorum bi ses duyduğumda bakakalıyorum ilk motorunuzu almadan önceki heyecanınızı düşünün birde varolananı sattığınızda ne hale geldiğinizi

r: yokk yaaaa ben yapamıyacağım askerlik maskerlik taaaaa kasıma kadar almam lazım ...ne olursa olsun ama benim ayağımı yerden kessin herşeye razım .... yani durum kötü...

r:

r: bazen sizleri aramak geçiyo içimden sadece oturuyosanız bi göreyim ama işte wallahi piskopata bağladım

r:

r:

r: