alp_tunay davut için çektik senin koruma demirlerini. benzerini yaptıracak. neyse biz gecenin devamında inciraltında özel bir mekana gittik. hatta katılan tüm dostlar mrekanı çok beğendi. yakında bu mekanla ilgili güzel bir organizasyonda düşünüyorum. açık hava sineması gibi bir etkinlik olabilir. yemekli. neyse gece de bana sesiyle eşlik eden( her ne kadar arada bir abi ben niye şarkı söylüyorum diye sorgulasada) duyulmaza ekstra teşekkür ederim