[İzmir MT] 3 Ağustos Cuma Toplantısı - Ömerağa-

Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
güzel bir gece. ayrıca güzel dostlar. ahmet sen yandın abicim. bundan sonra her seni gördüğüm yerde sana masaj yaptıracağım.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Sayınn renksiz renkli:p takım üyeleri junior FENERBAHCELİLER(ee takımınızı bizimkilerden kurduk sayılır artık) madem ölene kadar beşiktaş diyorsunuz yarın akşam süper kupa final maçı var bilmem anlatabildim mi_????

saat 21:00 de show tv de....


bakın aklıma şu replik geldi.....

tarih 18 eylül 2005 yer inönü

anelkaa korayın yanından geçtii,koray anelkanın rüzgarıyla kendinden geçti anelka gidiyor anelka vurdu ve GOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!:...............durum 0-1

dakika 87 topun başında kleberson uzak bir mesafe baraj yerinde kleberson klebersobn vurduuuuuuuuuuuuuuuuu ve mükemmel bir gol durum 1-1

dakika 90

tuncay aldı topu tuncay gidiyor ,tuncay korayı geçti tuncay ceza sahasının dışında tuncay hala gidiyor ,top hala tuncay tuncay 2 rakibini daha geçiyor tuncay kaleci ile karşı karşıya vurdu ve GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!

ve en çok sevdiğim replik

spiker: İNÖNÜ' de BÜYÜK SESSİZLİK!!

bırısı su arkadası uyandırsınnnnnnnnn....:p:p:cherry: saygılar kardes..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
bırısı su arkadası uyandırsınnnnnnnnn....:p:p:cherry: saygılar kardes..

peki....:):)


sokemon tehlikeli sularda yüzüyorsuunnnnnn....:)

güzel bir toplantıydı bencede fakat halen kuşadası güzergahı belli değil nasıl gideceğimiz sanırsam sabahki bulusmamızda belli olacak halen tekrarlıyorum yarın için rüzgar kuvvetli esecek diyor hava tahminciler ; aramızda yeni arkadaşlar var bunları göz onune alalım...
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
sokemon,güzergah belli,nerden çıkardın belli olmadığını :silent:
Dün buluşmada tekrar enine boyuna konuştuk.Siz yoktunuz o muhabbette...
Otoban üzerinden gidilecek(yeni arkadaşlar olması dolayısıyla tek şerit yollardan gitmek yerine otobanı daha uygun bulduk).Herşeyi konuştuk merak etme..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
ok forrap ben toplantıya eğitimim oldugu için geç geldim ki konusulmus konulardan haberdar olmadıgımdan ve kimsenin topicte bu konuyu belirtmemesinden dolayı konusulmadıgını sandım.....no problem

benim yol ustunden katılma ihtimalim var bu sebeple üstünde duruyorum...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
güzel bir geceden sonra güzel bir yol olacağını sanıyorum tuncer kardeşim her ayrıntıyı düşünmüş yine tarih yazacağız
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Güzel bi akşamdı tadını alamadım valla :pale:

Ama bu pazar acısını çıkarıcağım
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Eklemeler yaptım aqua topicine...
Herkes göz atsın.Merak ettiğiniz soruları itina ile yanıtlarım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eeee, başka fotoğraf yok mu? Ben kendimi göremeyecek miyim? :pale:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
güzel bir gece. ayrıca güzel dostlar. ahmet sen yandın abicim. bundan sonra her seni gördüğüm yerde sana masaj yaptıracağım.


peeee abi sen geliyomusun da masaj yapalım sana,masaj yerine... aman pardon mesaj yerine ulaşmışdır umarım hehehheee:cat::cat::cat::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
omeraga.jpg



omeraga1.jpg




omeraga2.jpg




omeraga3.jpg




omeraga4.jpg




omeraga5.jpg




omeraga6.jpg





omeraga7.jpg




omeraga8.jpg




omeraga9.jpg




omeraga10.jpg



omeraga11.jpg




omeraga12.jpg




omeraga13.jpg




omeraga14.jpg




omeraga15.jpg




omeraga16.jpg





omeraga17.jpg




omeraga18.jpg




omeraga19.jpg




omeraga20.jpg




omeraga21.jpg




omeraga22.jpg




omeraga23.jpg




omeraga24.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Heyoo! Yaşasın ben de varmışım. Sağol Murat. :p
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
herkese selamlr... Ya arkadaşlar bir itirafta bulunayım; ben sizlere inanılmaz derecede özeniyorum. Motosikletim yok. 2-3 yıllık planlarım içinde bir tane alacağım kendime motosiklet, o zaman bende aranızda olmaktan büyük zevk duyacağım. hepiniz sevgiyle klın. saygılarımla...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen ilk önceleri otobüsle toplantılara gel seni birisi geri bırakacaktır daha sonra aileden sana motor almayan kim varsa onu getir bizimle tanıştır oda motorcu olacaktır toplantılara hatta bir geziye katılan kim varsa 1 yıl içinde motorcu olmuştur yada ihtiyarlayınca gönlünde motor sevdasıyla ÖLMÜŞTÜR
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst