[İzmir MT] 3 Ağustos Cuma Toplantısı - Ömerağa-

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Gitar konçertosu bensiz hııı çok yazık olmuş :p Bidaa erken ayrılmıcam

omeraga23.jpg
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
murat abi sağolasın aldımm alp_tunay abinin koruma fotolarını görüşmekk üzeree....saygılarr....:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
alp_tunay davut için çektik senin koruma demirlerini. benzerini yaptıracak. neyse biz gecenin devamında inciraltında özel bir mekana gittik. hatta katılan tüm dostlar mrekanı çok beğendi. yakında bu mekanla ilgili güzel bir organizasyonda düşünüyorum. açık hava sineması gibi bir etkinlik olabilir. yemekli. neyse gece de bana sesiyle eşlik eden( her ne kadar arada bir abi ben niye şarkı söylüyorum diye sorgulasada) duyulmaza ekstra teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst