[İzmir MT] 26.12.08 Cuma 2008'in son toplantısı için buluşuyor...

Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
yarın bende ordayım:) abi bende tshirt siparişi verebilrmiyim :)


merhaba kardeşilerim benim:rendeer:

Şu anda iş nedeniyle Bursa da bulunmaktayım.
Yarın erken saatlerde yola çıkabilirsem elbette katılırız Race Cat ile.
Fakat Susurluk tan Bursa yönüne yollar bayağı ıslak ve buzlu! bu risk'e de girmek istemiyorum

Bakalım yarın neler gösterecek. Gelemeyecek olursam hepinize iyi eğlenceler:rendeer:



Serkan'ım hayırlı olsun yeni makine'nen:cat: kazasız belasız kullanman/ız dileğiyle:wiinkk: kaç model ? 1999 mu?
Teşekkür ederim Özer abim ben Gökhan ne zmandır görüşemedik insallah en kısa zmanda görüşürüz motosikletim 98 model :)

yarın toplantıda görüşmek üzere :rendeer:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
Bende ordayım ama daha açık bir adres verilse benim gibi ilk gidecekler için.:)

kardeşim adresi tam olarak öğrendin galiba ama istersen birlikte çarşıdanda çıkabiliriz hisar camii girişinin az ilerisinde eletrikçi malzemeleri satanküçük bir dükkan var bizin arkadaşlar orada toplanacaklar.istersen oraya gel beraber çıkarız:cat:

gelmeye calışıcam :cat:

gelmeye çalışma [[[[GEL]]]]

:cat:
yarın turkuaz cafenin yerini öğreneyim :) bi sorun cıkmazsa son ana kadar bende ordayım :cat:

yeri öğrenmişindir artık gelirsin

Motorsuz gelirsem olur mu?

neden olmasın maksat muhabbet gönüller bir olsun:rendeer::rendeer:

motorla gelemesem bile araba ile gelirim...kankam da gelecek valla inş.yabancılık çekmeyiz..motorda tek kaskım olduğu için araba tercih edebiliriz...inş.bi aksilik çıkmaz o gün.....saygılar..:rendeer:

DOSTUM fazla kask ın yoksa arabayla gelin artçın yüz felci geçirmesin allah korusun.biz bir iki deli yağmur çamur soğuk ve moğuk dinlemiyoruz gazlıyoruz.üzerinize afiyet BRONŞİT olmuşum bugün ilaçlarımı aldım ama kıçımız birkere seleye degdi ya :queen::queen:bu sevdadan vazgeçilmiyor

abi ben yarın k.parkta olucam zaten öğlenden.işim bittikten sonra sizi orda beklicem.öncü birlik olarak gidicem erkenden :cherry::cat:

trdavutak:: k.parkta red line diye bi bar var kime sorsan gösterir.red line nın bitişiği turkuaz cafe:cat:

tamam kardeşim sen önden git bando ekibini ve kırmızı halıları hazırlasınlar:queen:eek:rada görüşürüz:rendeer:

holleyyy bende ordayım

zaten benim eve 5dk lık mesafe :=)

sende o zaman öncü birlik olarak git madem. ermanda bir tavla ayarlasın gelince bi zar atalım:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
5. sıraya rezervasyon yaptırmak istiyorum. Sizinle hasret giderdikten sonra İstanbul yolcusuyum :)
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İyi buluşmalar, bol sohbetler, muhabbetler dilerim İzmir'im...:rendeer:

@gittardando; ne zamandan ne zamana İstanbul'da olacaksın belli mi?
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
yarın bende ordayım:) abi bende tshirt siparişi verebilrmiyim :)



Teşekkür ederim Özer abim ben Gökhan ne zmandır görüşemedik insallah en kısa zmanda görüşürüz motosikletim 98 model :)

yarın toplantıda görüşmek üzere :rendeer:

yav, stunt rider 35 serkanın nicki değilmi? ben yaşlandımmı yoksa ne :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
merhaba kardeşilerim benim:rendeer:

Şu anda iş nedeniyle Bursa da bulunmaktayım.
Yarın erken saatlerde yola çıkabilirsem elbette katılırız Race Cat ile.
Fakat Susurluk tan Bursa yönüne yollar bayağı ıslak ve buzlu! bu risk'e de girmek istemiyorum

Bakalım yarın neler gösterecek. Gelemeyecek olursam hepinize iyi eğlenceler:rendeer:



Serkan'ım hayırlı olsun yeni makine'nen:cat: kazasız belasız kullanman/ız dileğiyle:wiinkk: kaç model ? 1999 mu?

özer abim kazasız belasız dönersin inşallah dikatlı gel :rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
İyi buluşmalar, bol sohbetler, muhabbetler dilerim İzmir'im...:rendeer:

@gittardando; ne zamandan ne zamana İstanbul'da olacaksın belli mi?

beli deyil belki göndermeyiz alimizi ne istiyon alimizden soğuktur şimdi oralar :queen:eek:lcan sen gel bu tarafa :rendeer:

sağ ol cesur:wiinkk: inşallah sağ salim görüşürüz memlekette... :cat:

inşallah abicim gürüşürüz :rendeer:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Öyle bir fırsat çıksa 1 dakika durmam, biliyorsun :) Fırsat bulmuşken Ali'yi yakalayıp 2 İzmir havası alayım diyorum:p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
2008 senesinin son toplantısında sizlerle olmaktan şeref duyardık,,ama MANİSA MOTOR SPORLARI KLÜBÜMÜZÜN yıl sonu genel toplantısı yapılacak,,ama 2009 un ilk İZMİR MT toplantısına sizleri görmeye gelicez dostlar..
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
2008 senesinin son toplantısında sizlerle olmaktan şeref duyardık,,ama MANİSA MOTOR SPORLARI KLÜBÜMÜZÜN yıl sonu genel toplantısı yapılacak,,ama 2009 un ilk İZMİR MT toplantısına sizleri görmeye gelicez dostlar..

mecit bekleriz sizi buyrun gelin başımız üstüne yeriniz var :rendeer:

Öyle bir fırsat çıksa 1 dakika durmam, biliyorsun :) Fırsat bulmuşken Ali'yi yakalayıp 2 İzmir havası alayım diyorum:p

alimize iyi bakın ellimizde o kalmış onuda kayıbet miyelim olcanım :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
eyvalah kardeşim baştacısın..ilk toplantıya yönetim olarak gelicez kısmetse,,iadeyi ziyareti mutlaka yapmalıyız..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
İyi buluşmalar, bol sohbetler, muhabbetler dilerim İzmir'im...:rendeer:

@gittardando; ne zamandan ne zamana İstanbul'da olacaksın belli mi?

Olcan, Cumartesi sabahı inip Pazar gecesi tekrar yola çıkacağım. Orada denk gelirsek sana bir-iki nefes İzmir havası getiririm :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Hmmm... Kısa olmuş pek, cumartesi-perşembe arası da ben yokum İstanbul'da...

Sana iyi yolculuklar o zaman, birine bırak havayı, ben gelince alırım:p
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Hey gidi Turkuaz cafe heyyy.Seneler önce giderdik oraya bilardo oynamaya nerden baksanız 10 yıldan fazla kısmetse gelelim bakalım İzmir li olarak :p
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
hızlıcesi2, TacoTR, extreme1925 ,
gükalp gelmemezlik yapma yoksa balğa gelmem bak senle :bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst