- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 412
yarın bende ordayım
abi bende tshirt siparişi verebilrmiyim

yarın toplantıda görüşmek üzere :rendeer:
Teşekkür ederim Özer abim ben Gökhan ne zmandır görüşemedik insallah en kısa zmanda görüşürüz motosikletim 98 modelmerhaba kardeşilerim benim:rendeer:
Şu anda iş nedeniyle Bursa da bulunmaktayım.
Yarın erken saatlerde yola çıkabilirsem elbette katılırız Race Cat ile.
Fakat Susurluk tan Bursa yönüne yollar bayağı ıslak ve buzlu! bu risk'e de girmek istemiyorum
Bakalım yarın neler gösterecek. Gelemeyecek olursam hepinize iyi eğlenceler:rendeer:
Serkan'ım hayırlı olsun yeni makine'nen:cat: kazasız belasız kullanman/ız dileğiyle:wiinkk: kaç model ? 1999 mu?
yarın toplantıda görüşmek üzere :rendeer: