[İzmir MT] 19/10/2007 Terasta Tabu Toplantisi

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya hakkaten kim o garip. bu karda kışta üşümesin oralarda. Birde ben niye hatırlamıyorum o bardakları. ne arada oynadınız sizi hainler.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:salut::salut::salut::salut::salut:

Bunlar sevinç gözyaşları...
Özgür foto eklemiş :salut: Duygulandım bak şimdi...
Bu arada fotolar süper :) ..
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
:cyclopsan Gözlerime inanamıyorum beklemekten fotoloarda deformasyonlar oluşmaya başlamış :queen: deklanşörüne sağlık :wiinkk:

ya hakkaten kim o garip. bu karda kışta üşümesin oralarda. Birde ben niye hatırlamıyorum o bardakları. ne arada oynadınız sizi hainler.

Abi bardak mardak yok, yalan ben hatırlamıyorum ole bişi fotomontaj :queen: ben hatırlamıyorum ne zaman oynandı o oyun ?

Bardak demeyin tikim var içim bi hoş oluyor kötü hisler uyandırıyor bende.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
evet ya bi de bana kızarsınız geç yüklüyor diye. oysa ben haftasonu bilgisayarımı açmaya karşı olduğum için en geç 3 günde yüklüyorum.

Modum özgüre bi ceza kesmek mi lazım plaket mi vermek lazım bilemedim. Ya MT izmirde en geç resim yükleyen üye plaketi ya da ceza olarak çay servisi.
Seçsin birisini

:cyclopsan Gözlerime inanamıyorum beklemekten fotoloarda deformasyonlar oluşmaya başlamış :queen: deklanşörüne sağlık :wiinkk:



Abi bardak mardak yok, yalan ben hatırlamıyorum ole bişi fotomontaj :queen: ben hatırlamıyorum ne zaman oynandı o oyun ?

O bardaklarla senin aranda ne geçti çok merak ettim şimdi. bu işi bilenler anlatsın. Tek tek o fotoğraf karesindeki isimlerden TrTarık ve bardak olayının detaylarını istiyorum....
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
hani sen bi 5 (+55) dakka alsancağa gidip geldiydin ya o arada çevirdik bi kaç tur şahane pazar :p
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Ewt bardak olayını açmaya gerek yok hakketen biz pek hoşlaşmıyoz o konuyla
karıştırma wallace....::shhh::
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ama ben çok sevdim...Hatta cenkis bayıldı.....:p

Bunlar acemi canımmmmm.......
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu haftada oradayız bardaklarda orada jengada var HODRİ MEYDAN wallace sana orada anlatırız yada tekrarını yaparız :p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921


valla bu karede herkes gülmekten ölmüş...cengiz abi madem bu kadar eğleniliyo şu çakmağı bu haftada getir ben bi çakayım :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
:salut::salut::salut::salut::salut:

Bunlar sevinç gözyaşları...
Özgür foto eklemiş :salut: Duygulandım bak şimdi...
Bu arada fotolar süper :) ..

evet ya bi de bana kızarsınız geç yüklüyor diye. oysa ben haftasonu bilgisayarımı açmaya karşı olduğum için en geç 3 günde yüklüyorum.

Modum özgüre bi ceza kesmek mi lazım plaket mi vermek lazım bilemedim. Ya MT izmirde en geç resim yükleyen üye plaketi ya da ceza olarak çay servisi.
Seçsin birisini

abi walla sorry ya..işlerden dolayı bir türlü fırsat bulamadım yüklemek için..

iş değişitiricem diye manisalara felan gittim koşuşturdum felan...::144::
aslında o koşuşturma resimlerimi koysam daha acıklı olur...:pale:
ama cezama razıyım yalnız...:wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abi walla sorry ya..işlerden dolayı bir türlü fırsat bulamadım yüklemek için..

iş değişitiricem diye manisalara felan gittim koşuşturdum felan...::144::
aslında o koşuşturma resimlerimi koysam daha acıklı olur...:pale:
ama cezama razıyım yalnız...:wiinkk:

Tamam..Çaylar sendenmiş madem..Dur bi kaçtane +1 olcaktı bende... Haber veriyim gelsinler....:queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ben zaten termosla içiyorum zögür biliyor. abicim sen maaşı al gel hallederiz. yetmezse üstünü biz tamamlarız:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
71
harika bir gündü yenı girebildim fotolar için ayrıca :rendeer: tesekkürler
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bakın bu topic de ömrünü tamamladı bence. Yakında uzun şaçlı, bol pantalonlu şerif gelip kilitler gibime geliyor. İzmirin en hızlı kovboyuymuş rivayete göre.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst