ya hakkaten kim o garip. bu karda kışta üşümesin oralarda. Birde ben niye hatırlamıyorum o bardakları. ne arada oynadınız sizi hainler.
:cyclopsan Gözlerime inanamıyorum beklemekten fotoloarda deformasyonlar oluşmaya başlamış :queen: deklanşörüne sağlık :wiinkk:
Abi bardak mardak yok, yalan ben hatırlamıyorum ole bişi fotomontaj :queen: ben hatırlamıyorum ne zaman oynandı o oyun ?
hani sen bi 5 (+55) dakka alsancağa gidip geldiydin ya o arada çevirdik bi kaç tur şahane pazar![]()
:salut::salut::salut::salut::salut:
Bunlar sevinç gözyaşları...
Özgür foto eklemiş :salut: Duygulandım bak şimdi...
Bu arada fotolar süper..
evet ya bi de bana kızarsınız geç yüklüyor diye. oysa ben haftasonu bilgisayarımı açmaya karşı olduğum için en geç 3 günde yüklüyorum.
Modum özgüre bi ceza kesmek mi lazım plaket mi vermek lazım bilemedim. Ya MT izmirde en geç resim yükleyen üye plaketi ya da ceza olarak çay servisi.
Seçsin birisini
abi walla sorry ya..işlerden dolayı bir türlü fırsat bulamadım yüklemek için..
iş değişitiricem diye manisalara felan gittim koşuşturdum felan...::144::
aslında o koşuşturma resimlerimi koysam daha acıklı olur...ale:
ama cezama razıyım yalnız...:wiinkk:
Tamam..Çaylar sendenmiş madem..Dur bi kaçtane +1 olcaktı bende... Haber veriyim gelsinler....:queen::queen:
........zögür.......
:queen::queen::queen::queen::queen:bu modifiyeli ismim heralde abi...:queen:![]()