adamlar işi biliyormuş, demekki o markada agip önermiş yoksa varille çakma çin yağları var zımpara dediğimiz ama bana 2t lazımevt salihlide new holland traktör parcacısında vardı. agip 10 40 sentetik ne alaka traktör parcacısanda motosiklet yağı anlamadım ama.
kardeş izmir alsancakta bir bayii si varmış ora ile temasa geçicektim sana özel mesaj atıcam..neden sordum dostum?
Agip bayii siyim.danışacagın bir şey mi var ?
yağa nekadar önem verilmesi gerektiğini bileler arıyordur benim gibi haklısınVar dostum.
Arkadaşım bayisi :cat:
Sanayide satılmadığından yakınıyordu millet yagdan anlamadıgından pahalı diye dalga geçiyorlarrmış.
agip italyan malı bir yağ ışıkkent te çimentaş ı geçince benzinlikte olması lazım orada bayisi de var heralde ben oradan alıyordum 2 zamanlı motosikletim için ve çok kaliteli bir yağ olarak biliyorum:rendeer:
kardeş izmir alsancakta bir bayii si varmış ora ile temasa geçicektim sana özel mesaj atıcam..