[izmir-manisa] mt agip yağ?

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar izmir ve manisa tarafında gözüne agip marka yağ çarpan oldumu?
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
267
evt salihlide new holland traktör parcacısında vardı. agip 10 40 sentetik ne alaka traktör parcacısanda motosiklet yağı anlamadım ama.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Var dostum.
Arkadaşım bayisi :cat:
Sanayide satılmadığından yakınıyordu millet yagdan anlamadıgından pahalı diye dalga geçiyorlarrmış.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
79
agip almanyada benzin istasyonu şirketi...belki buda onun çıkardıgı bi yağ olabilir...
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
agip italyan malı bir yağ ışıkkent te çimentaş ı geçince benzinlikte olması lazım orada bayisi de var heralde ben oradan alıyordum 2 zamanlı motosikletim için ve çok kaliteli bir yağ olarak biliyorum:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
evt salihlide new holland traktör parcacısında vardı. agip 10 40 sentetik ne alaka traktör parcacısanda motosiklet yağı anlamadım ama.
adamlar işi biliyormuş, demekki o markada agip önermiş yoksa varille çakma çin yağları var zımpara dediğimiz ama bana 2t lazım :)
neden sordum dostum?
Agip bayii siyim.danışacagın bir şey mi var ?
kardeş izmir alsancakta bir bayii si varmış ora ile temasa geçicektim sana özel mesaj atıcam..
Var dostum.
Arkadaşım bayisi :cat:
Sanayide satılmadığından yakınıyordu millet yagdan anlamadıgından pahalı diye dalga geçiyorlarrmış.
yağa nekadar önem verilmesi gerektiğini bileler arıyordur benim gibi haklısın
agip italyan malı bir yağ ışıkkent te çimentaş ı geçince benzinlikte olması lazım orada bayisi de var heralde ben oradan alıyordum 2 zamanlı motosikletim için ve çok kaliteli bir yağ olarak biliyorum:rendeer:

+1 kardeş ben istanbuldayım artık biriniz bana kargolayacak :) ben özel mesaj atarım banada 2t yağ lazım şimdiden herkese çok teşekkür derim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst