Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 1 Eki 2005
- Mesajlar
- 418
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BU İZMİR GEZGİNLERİ GRUBUNUN ORTAK FİKİRLERİYLE YAZILIŞTIR!
Arkadaşlar size değer verdiğimiz ve zekanıza saygı gösterdiğimiz için size doğru bilgileri sunmak istiyoruz. Birliğimiz için güzel çabalar harcadığınızın farkındayız. Çok öz ve dallandırmadan söylemek gerekirse şuan artık
2 farklı grup var. izmir tayfası ve izmir gezginleri. İzmir tayfası aynen devam etmiyor. oradan ayrılan arkadaşlarımızın listesi
One_way
Lancelot35
Katja
Piyade
Redpepper
Osdabar
Tiryakim
amacımız laf kalabalıklığı yapıp listemiz şu kadar oldu falan gibi boş triplere girmek değil, bizimle olan arkadaşlarımızla gezi ve toplantılarda hep aynı sıkıcı şeyler değil, motorlarla daha fazla gezmeye dayalı ve hep aynı yerlerde değil
değişik yerlerde toplanmak ve monotonluğu önlemek. Grubumuzun çok kalabalık olması değil aynı frekanslarda olan kişilerle daha çok şey paylaşmak en büyük isteğimiz. Diğer gruptan gerek zevk anlayışı gerekse arkadaş dost
anlayışlarımızdaki farklılıktan dolayı ayrılarak İzmir Gezginleri adı altında toplanıyoruz. Bu farklılıkları gruptaki tüm kişilerden hissetmedik ama izmir tayfasının 2 kurucusu ile tamamen zıt olmamız bizi artık bu gruptan
kopmaya itti.
Grubumuza şu da katıldı bu da katıldı 20 olduk 30 olduk diye skor saymayı marifet olarak bilmeyeceğimizi belirtmek isteriz. Bizim için marifet grubumuzdaki her fertin memnuniyetini sağlamak, ona karşı sadece grup içinde prim yapmak için sahte yakınlık değil herzaman samimi olmak. Herkesin zevkine ve tercihine saygı duyarız ama artık lütfen bize dağılmayın, izmir tayfası eskisi gibi kalsın mesajlarına son verin. Ben ve diğer arkadaşlarım seçimimizi yaptık, sizleri seviyoruz ama istemediğimiz tarzda sürüklenen, farklı zevk anlayışlarımızın olduğu bir ortamda da zorla vakit geçirmenin birgereği yok. Herkes gönlüne ve zevklerine uygun yerlerde olsun ve mutlu olsun. En büyük temennimiz budur..
Arkadaşlar size değer verdiğimiz ve zekanıza saygı gösterdiğimiz için size doğru bilgileri sunmak istiyoruz. Birliğimiz için güzel çabalar harcadığınızın farkındayız. Çok öz ve dallandırmadan söylemek gerekirse şuan artık
2 farklı grup var. izmir tayfası ve izmir gezginleri. İzmir tayfası aynen devam etmiyor. oradan ayrılan arkadaşlarımızın listesi
One_way
Lancelot35
Katja
Piyade
Redpepper
Osdabar
Tiryakim
amacımız laf kalabalıklığı yapıp listemiz şu kadar oldu falan gibi boş triplere girmek değil, bizimle olan arkadaşlarımızla gezi ve toplantılarda hep aynı sıkıcı şeyler değil, motorlarla daha fazla gezmeye dayalı ve hep aynı yerlerde değil
değişik yerlerde toplanmak ve monotonluğu önlemek. Grubumuzun çok kalabalık olması değil aynı frekanslarda olan kişilerle daha çok şey paylaşmak en büyük isteğimiz. Diğer gruptan gerek zevk anlayışı gerekse arkadaş dost
anlayışlarımızdaki farklılıktan dolayı ayrılarak İzmir Gezginleri adı altında toplanıyoruz. Bu farklılıkları gruptaki tüm kişilerden hissetmedik ama izmir tayfasının 2 kurucusu ile tamamen zıt olmamız bizi artık bu gruptan
kopmaya itti.
Grubumuza şu da katıldı bu da katıldı 20 olduk 30 olduk diye skor saymayı marifet olarak bilmeyeceğimizi belirtmek isteriz. Bizim için marifet grubumuzdaki her fertin memnuniyetini sağlamak, ona karşı sadece grup içinde prim yapmak için sahte yakınlık değil herzaman samimi olmak. Herkesin zevkine ve tercihine saygı duyarız ama artık lütfen bize dağılmayın, izmir tayfası eskisi gibi kalsın mesajlarına son verin. Ben ve diğer arkadaşlarım seçimimizi yaptık, sizleri seviyoruz ama istemediğimiz tarzda sürüklenen, farklı zevk anlayışlarımızın olduğu bir ortamda da zorla vakit geçirmenin birgereği yok. Herkes gönlüne ve zevklerine uygun yerlerde olsun ve mutlu olsun. En büyük temennimiz budur..