İZMİR - DENİZLİ ( PAMUKKALE ) Gezisi / Cem.

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar Herkese Selamlar. Haftasonu yapmış oldugumuz geziyi sizlerle paylaşıyorum. Tek gün 560 km Fazer 600 ( Cem aracı ) Cbr 650 F ( Anıl Kaya ) Video izlemeyi sevmeyen arkadaşlar içinde Fotolarla destekliyorum iyi seyirler :)


1937468_1551381358466071_2231784125064155445_n.jpg



10986904_1551381341799406_3716220806366177032_n.jp  g


553339_1551381361799404_1878783286954453453_n.jpg



10996548_1551381408466066_4380428961575791326_n.jp  g


10440282_1551381661799374_9085669365233304168_n.jpg



20507_1551381435132730_390500694482401606_n.jpg


11001927_1551381458466061_873353497361549836_n.jpg


10599599_1551381478466059_6646929002644731172_n.jp  g



1374970_1551381515132722_7733570822274986278_n.jpg


10945573_1551381521799388_1227248940760197661_n.jp  g


11006364_1551381545132719_3430337780464936673_n.jp  g


1619072_1551381561799384_9209190756468849453_n.jpg


10428033_1551381571799383_6514738328799920227_n.jp  g


11001748_1551381605132713_4141210075431250958_n.jp  g



10428081_1551381628466044_862525543010894747_n.jpg


10440282_1551381661799374_9085669365233304168_n.jp  goh=5dfcd6c2e4a4d9a685724b78b8c5e551&oe=558DE536


10470596_1551381681799372_8702214548316339667_n.jp  g


Bir Önceki gezimiz.. İzlemeyenler için.

 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,

Sadece pamukkale mi yani ?

Keyifli olmuştur yine , kazasız belasiz suruslere
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
yolu kaç saatte gittiniz acaba

Kaç saate gittigimizi hatırlamıyorum fakat sabah 8de yola çıkıp akşam 18:00da izmirdeydik.

Rotayı bu şekilde planladık ve tahmin etttigimiz gibi İzmirde 18:00da varmıştık..

1 gün için sıgdırılamıyacak bi rota aslında fakat Aydın otobanı zaman kazanmak için ideal.
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
86
geçen hafta hava soğuktu baya kıyafetleriniz nedir? soğuğu hissettirdi mi?
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
geçen hafta hava soğuktu baya kıyafetleriniz nedir? soğuğu hissettirdi mi?

Hava soguktu fakat açıkçası üşümedik.

En başta kişinin bünyesi ile alakalı . Diger etkenler ise ekipman tabiki.

Termal içlik ve rüzgarı önleyebilecek içlikler.

Prohel pantolon kullanıyorum kesinlikle çok memnunum 1 gram üşümedim. Askılı pantolon olmasının avanrajı beliniz'de açılmıyor güzelce gerip sıkıyorsunuz.

Bot, pantolon,ceket ,içlikler ve kaliteli bir eldivenle üşümezsiniz diye tahmin ediyorum biz üşümedik en azından :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523

Teşekkür ederim dostum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

Merhaba,

Sadece pamukkale mi yani ?

Keyifli olmuştur yine , kazasız belasiz suruslere

Zaman kısıtlılıgından ötürü sadece pamukkale ve yol üzerindeki gidebilecegimiz yerleri dolaştık :)

Gönül isterdiki Denizlide 3-4 gün kalalım doya doya gezelim :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------

ccc fest 2015' e de bekleriz. Gelirseniz tanışırız.

insallah gelebilirsek gorusmek dilegiyle:cat:
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Bu kış aylarında, sıcak fotoğraflarınızla içimizi ısıttınız,güzel bir gezi olmuş, emeğine sağlık kardeşim, saygılar. . .
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Gezi çok güzel olmuş ellerinize sağlık ben bu tip videoları izlemeye bayılıyorum,
Fazer 6 benim eski motorum çok atik ve güçlüdür,
Sizin ki 98 Bg olan model miydi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst