Dostum harika olmuş.:cat: Devamını bekliyoruz. Bizide götüürrr. :flower:
elinize sağlık.....da;
tam neresi nasıl gidilir....bi harita güzergah vs çalışması...o top mermisi nedir bi hikayesi varmıdır varsa nedir...
yani hiç gezmemekten de iyidir illaki ama seninle beraber gezmiş gibi olaydık daha iyiydi...
yinede paylaşım için teşekkürler....
Çok güzel bir gezi olmuş izlediğime değdi![]()
Paylaşım için teşekkürler,kazasız sürüşler.
Müzik çok güzel.Yollar keyifli.Paylaşım için teşekkürler.
güzel olmuş cemo sen gezmeyi bilirsin zaten :cat:
Cem on numara gezi olmuş, eline sağlık.
Keyifle izledim![]()
Kaan teşekkür ederim dostum çekemedigim bölümlerde var biliyorsunÇok şey kaçırdın :mrgreen:
Abi süper olmuş.
Ben 2. Videoyu yaptım , sen ilk videodan beni sollamışsın![]()
Kıskandım ::utangac:
Yok be berkut olurmu senın cekımler kadar guzel olmadı zamanla bakalım![]()
Abi benimki çöp adam çizip iyi resim yaptığını sanan çocuk misali :queen:
Dört silindirin tatlı sesinden mahrum etmeyin şu videolara müzik ekleyip
Güzel olmuş emeklerine sağlık.