- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
- Konu Yazar
- #21
Güzel enstantaneler yakalamışsın.... Ama o kerten kelenin kertilenkeleyi kertmesini çekememişsin olmuş kötü olmuş.... Aslında çekemediğin iyi olmuş.... Yoksa sansürlemen gerekirdi...Vahşet içerikli görüntüler yasaktır....
Bafa gölündeki ilginç ince uzun balıklara takıldım...Onlar ne korkunç lem ööle.... Ben tutsam oltayı falan atar kaçarım...
Güzel bir haftasonu geçiirmişsiniz... Tekerinize sağlık...Bizimle de paylaştığınız için yüreğinize sağlık...::rendeer:
ya kertme işine çok yanaşmadık özel hayata müdahale olmasın istedim.
O bafa gölündeli balıklar yılan balığıymış çok pis sümüksü bir dış yapısı var. Balıkçıdan Kilosunu 25 TL den alıyordu lokanta sahibi. orada çok popüler bir balıkmış. Ama bende tutmam tutarsam da misinayı keser atarım göle