[izmir-bodrum-izmir] wallace yine yollarda

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Güzel enstantaneler yakalamışsın.... Ama o kerten kelenin kertilenkeleyi kertmesini çekememişsin olmuş kötü olmuş.... Aslında çekemediğin iyi olmuş.... Yoksa sansürlemen gerekirdi...Vahşet içerikli görüntüler yasaktır....:p

Bafa gölündeki ilginç ince uzun balıklara takıldım...Onlar ne korkunç lem ööle.... Ben tutsam oltayı falan atar kaçarım...:p

Güzel bir haftasonu geçiirmişsiniz... Tekerinize sağlık...Bizimle de paylaştığınız için yüreğinize sağlık...::rendeer:

ya kertme işine çok yanaşmadık özel hayata müdahale olmasın istedim.

O bafa gölündeli balıklar yılan balığıymış çok pis sümüksü bir dış yapısı var. Balıkçıdan Kilosunu 25 TL den alıyordu lokanta sahibi. orada çok popüler bir balıkmış. Ama bende tutmam tutarsam da misinayı keser atarım göle:):cat::rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bi de kilosuna 25 lira veriolar ha... Bedava versen almam.... :p
Benim lidaki ve istavritime yanaşamaz bile...
Bu gün balık şenliğini kaçırdın.... Kordon da balık akını vardı... :wiinkk:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ooo çok güzel bi gezi olmuş dostum. işte motosikleti sevmek, yol yapmayı sevmek bu...her fırsatta motorun üstüne atlayıp gaz açabilmek. yoksa bilmem kaç cc bilmem kaç hp bilmem kaç bin liralık motor alıp gösteriş yapmaya çalışmak değil...

bakalım motorun yan çanta işlerini hallediyorum.kısmetse önümüzdeki ay izine çıkınca ilk durağım sizin yanınız olacak. oradan da Allah kerim. görüşmek üzere.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Bi de kilosuna 25 lira veriolar ha... Bedava versen almam.... :p
Benim lidaki ve istavritime yanaşamaz bile...
Bu gün balık şenliğini kaçırdın.... Kordon da balık akını vardı... :wiinkk:

Kordon kordon olalı böyle şenlik görmedi abi:p Maşallah tuttuğun en ufak balık avucumun içini dolduruyordu:)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla mangal işi nasip kısmet. hele bir gelin ve bizde burada olalım gerisi kolay:cat: zaten emre dumanı takip ederek yerimizi kesin bulur:rendeer::p

Yahu ne demişler kahve bahane sohbet şahane :mrgreen: Vasco da gelirse mangalda onu çeviririz olur biter sorun etme :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yahu ne demişler kahve bahane sohbet şahane :mrgreen: Vasco da gelirse mangalda onu çeviririz olur biter sorun etme :queen:

O bikere çok yağlı..Ateşi södürür..... :p:p

Emircim her zaman bekleriz... Mangal 7/24 yanar buralarda.... :cat::cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Allah içinze sindirsin mutlaka güzel ve keyifli bir gezi olmuştur zira aradığında anlatmıştırn.
Fotolar güzel diyemiyorum çünkü açamıyorum nedense:salut:

Açınca tekrar bakar ve yorumlarım artıkın..

Gelecek hafta nasipse Köyceğiz'e gideceğiz tabii olarakta 2-300 km etrafında gezilebilecek neresi varsa gezecağiz.....
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Bi de kilosuna 25 lira veriolar ha... Bedava versen almam.... :p
Benim lidaki ve istavritime yanaşamaz bile...
Bu gün balık şenliğini kaçırdın.... Kordon da balık akını vardı... :wiinkk:

valla eti çok lezzetliymiş diyordu garson ama damak tadına güvendiğim bir abim hiç beğenmediğini söyledi.


ooo çok güzel bi gezi olmuş dostum. işte motosikleti sevmek, yol yapmayı sevmek bu...her fırsatta motorun üstüne atlayıp gaz açabilmek. yoksa bilmem kaç cc bilmem kaç hp bilmem kaç bin liralık motor alıp gösteriş yapmaya çalışmak değil...

bakalım motorun yan çanta işlerini hallediyorum.kısmetse önümüzdeki ay izine çıkınca ilk durağım sizin yanınız olacak. oradan da Allah kerim. görüşmek üzere.


Hocam valla işimiz olmaz cc ile gösterişle biliyorsun. bizde senin gibi keyif adamıyız. . işlerini hallet kazasız belasız gel görüşelim özledik. konuşacak çok şey vardır.

Kordon kordon olalı böyle şenlik görmedi abi:p Maşallah tuttuğun en ufak balık avucumun içini dolduruyordu:)

senin avucun küçüktü yanlış hatırlamıyorsam:queen:

Yahu ne demişler kahve bahane sohbet şahane :mrgreen: Vasco da gelirse mangalda onu çeviririz olur biter sorun etme :queen:

hmmm düşünmek lazım. evet bu durumda kahve kısmına katılırız ama mangaldan randıman almak zor.

O bikere çok yağlı..Ateşi södürür..... :p:p

Emircim her zaman bekleriz... Mangal 7/24 yanar buralarda.... :cat::cat:

nerde yakacaksınız gene mangalı. dumanı mı takip edeyim:queen:

Allah içinze sindirsin mutlaka güzel ve keyifli bir gezi olmuştur zira aradığında anlatmıştırn.
Fotolar güzel diyemiyorum çünkü açamıyorum nedense:salut:

Açınca tekrar bakar ve yorumlarım artıkın..

Gelecek hafta nasipse Köyceğiz'e gideceğiz tabii olarakta 2-300 km etrafında gezilebilecek neresi varsa gezecağiz.....

Özer abicim şamata gırgır gittik işimizi hallettik döndük. kazasız belasız gidin gelin abicim. :cat::rendeer:

güzel gezi olmuş tekerine saglık selamlar HAVRAN MOTOR DOSTLARI

eywallah hocam. HAVRANLI Motor dostlarımıza çok selamlar. hepsini tek tek öpüyorum. sevgilerle:cat::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst