- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
- Konu Yazar
- #1
haftasonu havalar güzel napalım düştük yine yollara. Yol dediysem baya uzun bir yol.İşte sizlerle paylaşacağım güzel anlar.:cat::rendeer:
yolumuza ilk çıkan bir yılan ölüsü oldu. Gezi konsepti o zaman belli oldu. NATIONAL GEOGRAPHIC tadında bir gezi yapalım dedik.
:queen:
sonraki durak Aydın Milet antik kenti
kentin ön tarafına ulaşmak çok kolaydı
ama biz bu görüntüyle yetinir miyiz?
geçtiğimiz yollardan bir kaç kare vereyim istedim.
çamurdan da geçtik mıcırdan da ama yollardaki doğal güzellikler harikaydı.
ve sular altında kalmış bir kent
kimi yerde mecburen tarlalara girdik
ama iyiki girdiğimişiz harika yerler gördük
sonra atladık motorumuza düştük PİRENE YOLUNA.
yolun bazı kesimlerinde Menderes nehri bize eşlik etti.
ve PİRENE deyiz.
Ovaya hakim bir tepede bir antik kent. eskiden deniz kenarıymış ama menderes nehri denizi doldurmuş
ağaçda gölgesi de manzarası da harikaydı
bu kadar soluklanma yeter gezmeye devam
tepeden ova manzarası
PİRENEDEN görüntüler
Kral yolundan yürüyüp Tiyatroya varmayı planlıyoruz.
Ve antik anfi tiyatroda memleket meselelerini paylaştık viper sultanla.
inşallah APOLLON yada ZEUS bizi görmemiştir. gördülerse çok kızarlar
PİRENE sakinlerine seslendim ama çok sakin karşıladılar.
dedim dilimizi bilmiyorlar bari kolbastı öğreteyim şunlara
ve tanrılara sunak taşında Viperı kurban ettik
eğlence bitmedi
tiyatrodan görüntüler
ve ufak detaylar
bu kadar gürültüye bir PİRENE SAKİNİ çıktı. ama olay göründüğü gibi değilmiş. meğersem birazdan müthiş bir av başlayacakmış.
ve avcı da göründü. kayalar arasından. altta avcı kaya üstünde av. macera başlıyor...
sağ altta büyük bir kertenkele üstte küçük öğle yemeği
ve büyük saldırıya geçti
ve bu kareden sonra küçüğü yakaladı yuttu ama hemen avı alıp kaçtı çekemedim....
bu da başka bir PİRENE SAKİNİ
ilginç fakat çok pis kokan bir çiçek. harbi leş gibi kokuyordu..
kocaman papatyalar arasında kaybolan VİPER75
ve güzel bir uyarı
PİRENE den de ayrılma vakti gelmişti. Yolumuz üzerinde olmasa da DİDİM e de girelim dedik.
ve eski anılarımızı tazeledik.
Çocukluğumun yazlarının geçtiği TÜGSAŞ DİDİM KAMPI
Dİdİm de bir plaj
ve özelleştirmeyi bekleyen eski tesislerimiz.
Özelleştirme kapsamında yeni sahibini bekleyen ve beklerden de bakımsızlıktan çürüyen bu tesisi görünce içim acıdı. Eski güzel anılarım gözümde canlandı.
neyse artık hareket vakti gelmişti. Sonraki Durak BAFA GÖLÜ
BAFA GÖLÜ kenarında çay ve yemek molası.
Gölde avlanan balıkçılar
Ve BAFA GÖLÜNDE yetişen lezzeti çok farklı olan YILAN BALIKLARI
Baharla birlikte coşan KIRLANGIÇLAR
Ve işte ANNELER GÜNÜNDE gördüğümüz bir ANNE. yuvasını bekliyor.
Ve BAFA GÖLÜNÜN SÖKE OVASININ ilginç tarihi.
Bu kadar mola yeter dedik ve düştük yola. Sonraki durak BODRUM
Bodrum HeKİM KÖY deki dostlarımız.
WALLACE ve VİPER75
izmire dönmeden önce mutlaka ve mutlaka UGLYCHILD sercana da uğramamız gerekirdi. ve uğradık. Kardeşim o kadar işin arasında sağolsun bizle ilgilendi. kahvemizi içtik sohbetimizi yaptık ve kankamın yoğun ısrarlarına rağmen izmire döndük. Daha bol vakitte yine görüşeceğiz inşallah SERCANım. sendeki fotoları da bekliyorum.:cat::rendeer:
işte bir haftasonu da böyle geçti. İzmirden çıktık yola 650 KM den fazla yol yaptık ve kazasız belasız döndük evimize.
WALLACE yine yollarda. Motosiklet sevdalısı tüm dostlarla elbet birgün bir yerlerde karşılaşırız.
yolumuza ilk çıkan bir yılan ölüsü oldu. Gezi konsepti o zaman belli oldu. NATIONAL GEOGRAPHIC tadında bir gezi yapalım dedik.
sonraki durak Aydın Milet antik kenti
kentin ön tarafına ulaşmak çok kolaydı
ama biz bu görüntüyle yetinir miyiz?
geçtiğimiz yollardan bir kaç kare vereyim istedim.
çamurdan da geçtik mıcırdan da ama yollardaki doğal güzellikler harikaydı.
ve sular altında kalmış bir kent
kimi yerde mecburen tarlalara girdik
ama iyiki girdiğimişiz harika yerler gördük
sonra atladık motorumuza düştük PİRENE YOLUNA.
yolun bazı kesimlerinde Menderes nehri bize eşlik etti.
ve PİRENE deyiz.
Ovaya hakim bir tepede bir antik kent. eskiden deniz kenarıymış ama menderes nehri denizi doldurmuş
ağaçda gölgesi de manzarası da harikaydı
bu kadar soluklanma yeter gezmeye devam
tepeden ova manzarası
PİRENEDEN görüntüler
Kral yolundan yürüyüp Tiyatroya varmayı planlıyoruz.
Ve antik anfi tiyatroda memleket meselelerini paylaştık viper sultanla.
inşallah APOLLON yada ZEUS bizi görmemiştir. gördülerse çok kızarlar
PİRENE sakinlerine seslendim ama çok sakin karşıladılar.
dedim dilimizi bilmiyorlar bari kolbastı öğreteyim şunlara
ve tanrılara sunak taşında Viperı kurban ettik
eğlence bitmedi
tiyatrodan görüntüler
ve ufak detaylar
bu kadar gürültüye bir PİRENE SAKİNİ çıktı. ama olay göründüğü gibi değilmiş. meğersem birazdan müthiş bir av başlayacakmış.
ve avcı da göründü. kayalar arasından. altta avcı kaya üstünde av. macera başlıyor...
sağ altta büyük bir kertenkele üstte küçük öğle yemeği
ve büyük saldırıya geçti
ve bu kareden sonra küçüğü yakaladı yuttu ama hemen avı alıp kaçtı çekemedim....
bu da başka bir PİRENE SAKİNİ
ilginç fakat çok pis kokan bir çiçek. harbi leş gibi kokuyordu..
kocaman papatyalar arasında kaybolan VİPER75
ve güzel bir uyarı
PİRENE den de ayrılma vakti gelmişti. Yolumuz üzerinde olmasa da DİDİM e de girelim dedik.
ve eski anılarımızı tazeledik.
Çocukluğumun yazlarının geçtiği TÜGSAŞ DİDİM KAMPI
Dİdİm de bir plaj
ve özelleştirmeyi bekleyen eski tesislerimiz.
Özelleştirme kapsamında yeni sahibini bekleyen ve beklerden de bakımsızlıktan çürüyen bu tesisi görünce içim acıdı. Eski güzel anılarım gözümde canlandı.
neyse artık hareket vakti gelmişti. Sonraki Durak BAFA GÖLÜ
BAFA GÖLÜ kenarında çay ve yemek molası.
Gölde avlanan balıkçılar
Ve BAFA GÖLÜNDE yetişen lezzeti çok farklı olan YILAN BALIKLARI
Baharla birlikte coşan KIRLANGIÇLAR
Ve işte ANNELER GÜNÜNDE gördüğümüz bir ANNE. yuvasını bekliyor.
Ve BAFA GÖLÜNÜN SÖKE OVASININ ilginç tarihi.
Bu kadar mola yeter dedik ve düştük yola. Sonraki durak BODRUM
Bodrum HeKİM KÖY deki dostlarımız.
WALLACE ve VİPER75
izmire dönmeden önce mutlaka ve mutlaka UGLYCHILD sercana da uğramamız gerekirdi. ve uğradık. Kardeşim o kadar işin arasında sağolsun bizle ilgilendi. kahvemizi içtik sohbetimizi yaptık ve kankamın yoğun ısrarlarına rağmen izmire döndük. Daha bol vakitte yine görüşeceğiz inşallah SERCANım. sendeki fotoları da bekliyorum.:cat::rendeer:
işte bir haftasonu da böyle geçti. İzmirden çıktık yola 650 KM den fazla yol yaptık ve kazasız belasız döndük evimize.
WALLACE yine yollarda. Motosiklet sevdalısı tüm dostlarla elbet birgün bir yerlerde karşılaşırız.
Son düzenleme: