[izmir-bodrum-izmir] wallace yine yollarda

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
haftasonu havalar güzel napalım düştük yine yollara. Yol dediysem baya uzun bir yol.İşte sizlerle paylaşacağım güzel anlar.:cat::rendeer:


yolumuza ilk çıkan bir yılan ölüsü oldu. Gezi konsepti o zaman belli oldu. NATIONAL GEOGRAPHIC tadında bir gezi yapalım dedik.
nilcep066.jpg
:queen:

sonraki durak Aydın Milet antik kenti

nilcep065.jpg


kentin ön tarafına ulaşmak çok kolaydı
nilcep062.jpg


ama biz bu görüntüyle yetinir miyiz?

nilcep001.jpg


geçtiğimiz yollardan bir kaç kare vereyim istedim.


nilcep004.jpg


çamurdan da geçtik mıcırdan da ama yollardaki doğal güzellikler harikaydı.


nilcep008-1.jpg


ve sular altında kalmış bir kent


nilcep007-1.jpg



nilcep005.jpg



nilcep002.jpg


kimi yerde mecburen tarlalara girdik

nilcep003.jpg


ama iyiki girdiğimişiz harika yerler gördük


sonra atladık motorumuza düştük PİRENE YOLUNA.


bodrum001.jpg


yolun bazı kesimlerinde Menderes nehri bize eşlik etti.


bodrum003.jpg




ve PİRENE deyiz.

bodrum005.jpg



bodrum004.jpg


Ovaya hakim bir tepede bir antik kent. eskiden deniz kenarıymış ama menderes nehri denizi doldurmuş

bodrum006.jpg


ağaçda gölgesi de manzarası da harikaydı

bodrum008.jpg


bu kadar soluklanma yeter gezmeye devam

bodrum010.jpg


tepeden ova manzarası


bodrum012.jpg


PİRENEDEN görüntüler


bodrum013.jpg



Kral yolundan yürüyüp Tiyatroya varmayı planlıyoruz.

bodrum017.jpg




bodrum018.jpg


Ve antik anfi tiyatroda memleket meselelerini paylaştık viper sultanla.

bodrum019.jpg


inşallah APOLLON yada ZEUS bizi görmemiştir. gördülerse çok kızarlar


bodrum020.jpg


PİRENE sakinlerine seslendim ama çok sakin karşıladılar.

bodrum021.jpg


dedim dilimizi bilmiyorlar bari kolbastı öğreteyim şunlara:)

bodrum024.jpg


ve tanrılara sunak taşında Viperı kurban ettik:)


bodrum026.jpg


eğlence bitmedi



bodrum027.jpg

tiyatrodan görüntüler

bodrum029.jpg

ve ufak detaylar


bodrum032.jpg


bu kadar gürültüye bir PİRENE SAKİNİ çıktı. ama olay göründüğü gibi değilmiş. meğersem birazdan müthiş bir av başlayacakmış.


bodrum038.jpg


ve avcı da göründü. kayalar arasından. altta avcı kaya üstünde av. macera başlıyor...


bodrum039.jpg


sağ altta büyük bir kertenkele üstte küçük öğle yemeği:)

bodrum041.jpg


ve büyük saldırıya geçti


bodrum042.jpg

ve bu kareden sonra küçüğü yakaladı yuttu ama hemen avı alıp kaçtı çekemedim....:(


bodrum043.jpg




bodrum034.jpg


bu da başka bir PİRENE SAKİNİ:)


bodrum033.jpg


ilginç fakat çok pis kokan bir çiçek. harbi leş gibi kokuyordu..


bodrum035.jpg




bodrum045.jpg


kocaman papatyalar arasında kaybolan VİPER75:)


bodrum046.jpg

ve güzel bir uyarı



PİRENE den de ayrılma vakti gelmişti. Yolumuz üzerinde olmasa da DİDİM e de girelim dedik.


bodrum047.jpg


ve eski anılarımızı tazeledik.

bodrum048.jpg


Çocukluğumun yazlarının geçtiği TÜGSAŞ DİDİM KAMPI


bodrum056.jpg


Dİdİm de bir plaj



bodrum058.jpg




bodrum061.jpg


ve özelleştirmeyi bekleyen eski tesislerimiz.:(


Özelleştirme kapsamında yeni sahibini bekleyen ve beklerden de bakımsızlıktan çürüyen bu tesisi görünce içim acıdı. Eski güzel anılarım gözümde canlandı.

neyse artık hareket vakti gelmişti. Sonraki Durak BAFA GÖLÜ


bodrum066.jpg


BAFA GÖLÜ kenarında çay ve yemek molası.


bodrum069.jpg


Gölde avlanan balıkçılar



bodrum071.jpg


Ve BAFA GÖLÜNDE yetişen lezzeti çok farklı olan YILAN BALIKLARI


bodrum073.jpg




bodrum075.jpg


Baharla birlikte coşan KIRLANGIÇLAR


bodrum076.jpg


Ve işte ANNELER GÜNÜNDE gördüğümüz bir ANNE. yuvasını bekliyor.


bodrum070.jpg


Ve BAFA GÖLÜNÜN SÖKE OVASININ ilginç tarihi.


Bu kadar mola yeter dedik ve düştük yola. Sonraki durak BODRUM


bodrum078.jpg


Bodrum HeKİM KÖY deki dostlarımız.


bodrum079.jpg


WALLACE ve VİPER75

Grnt034.jpg


izmire dönmeden önce mutlaka ve mutlaka UGLYCHILD sercana da uğramamız gerekirdi. ve uğradık. Kardeşim o kadar işin arasında sağolsun bizle ilgilendi. kahvemizi içtik sohbetimizi yaptık ve kankamın yoğun ısrarlarına rağmen izmire döndük. Daha bol vakitte yine görüşeceğiz inşallah SERCANım. sendeki fotoları da bekliyorum.:cat::rendeer:


işte bir haftasonu da böyle geçti. İzmirden çıktık yola 650 KM den fazla yol yaptık ve kazasız belasız döndük evimize.

WALLACE yine yollarda. Motosiklet sevdalısı tüm dostlarla elbet birgün bir yerlerde karşılaşırız.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
güzel gezi olmuş tekerine sağlık :rendeer:.yanlız sercan kilo vermiş hotel müdürlüğü yaramamış kardeşime :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel gezi olmuş,bakarken keyif aldım.emeğinize sağlık.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Güzel bir gezi eğlenceli olmuş. :rendeer:Abi az kalsın yengeyi sunak taşında kurban ediyormuşsun .Sonra bu olay sana pahalıya patlamasın.:mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika bir hafta sonu olmuş :) Haziran başı kısmetse Emre'yle İstanbul'dan çıkıp Antalya'ya kadar motorla tatile çıkıcaz inş. İzmir'e gelince görüşürüz umarım bu defa :mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Harika bir hafta sonu olmuş :) Haziran başı kısmetse Emre'yle İstanbul'dan çıkıp Antalya'ya kadar motorla tatile çıkıcaz inş. İzmir'e gelince görüşürüz umarım bu defa :mrgreen:

valla size yüzümüz yok desek yeridir. o kadar mangal muhabbeti yaptık ama nasip olmadı bir türlü. tarihlerimizi uyuşturamadık aslında. ama sözümüz söz elbet yanacak o mangal birgün.

izmire gelmek gibi bir planınız olursa öncesinden mutlaka haberleşelim de bu sefer güzelce görüşelim. sevgilerle:rendeer::cat:
 
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
137
gez bakalım nereye kadar :) beraber bi çıkamadık seninle abi söle bi geziyee
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Wallace VALLA CE ŞIKKIM MÜYEM DİZim ne diyim aman yazım yaw:silent::silent:

lem yollardan yeni döndüm ama canım çekti gene şöle bi ufak 1500-2000km.lik tur atasım geldi yaw fotoları görünce:):)

KANKım viper75ım ile beraber nice uzun km.lere sağlıkla:rendeer::rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
gez bakalım nereye kadar :) beraber bi çıkamadık seninle abi söle bi geziyee

canım kardeşim güzel yüzlüm sen gel hele gezeriz beraber. şöyle uzun uzun yol yapar bol bol yemek yer çay içeriz. şamata gırgır sürer gideriz.
nasıl keyifler bakalım?


Wallace VALLA CE ŞIKKIM MÜYEM DİZim ne diyim aman yazım yaw:silent::silent:

lem yollardan yeni döndüm ama canım çekti gene şöle bi ufak 1500-2000km.lik tur atasım geldi yaw fotoları görünce:):)

KANKım viper75ım ile beraber nice uzun km.lere sağlıkla:rendeer::rendeer:

ARABIM KADRİM ENDUROM yolları gördün mü tam senlik hatta rozinantelik. ayarlayalım haziran sonu çıkalım gene uzun bir tura. dolanalım memleketeimizde:queen::cat:
 
Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
75
Wallace kardeşim hem beğendim hem sıkıldım
beğendim;o manzaralara antik yerlere doğaya hayran olmamak elimde değil
sıkıldım;bir türlü nişanlımın tatil günleri uymuyor hep pazartesi izin günü ve ben hep yalnızım hafta sonları ve hiç toplu bir geziyede denk gelmedim gelemedim tek başınada zevkli olmuyor en azından bir artçı lazım
yinede bu gezini bizle paylaştığın emek verip fotoların eşliğinde bize anlattığın için allah senden razı olsun en azından yeni bir yol haritası edindim sayende
saygılar selamlar...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Wallace kardeşim hem beğendim hem sıkıldım
beğendim;o manzaralara antik yerlere doğaya hayran olmamak elimde değil
sıkıldım;bir türlü nişanlımın tatil günleri uymuyor hep pazartesi izin günü ve ben hep yalnızım hafta sonları ve hiç toplu bir geziyede denk gelmedim gelemedim tek başınada zevkli olmuyor en azından bir artçı lazım
yinede bu gezini bizle paylaştığın emek verip fotoların eşliğinde bize anlattığın için allah senden razı olsun en azından yeni bir yol haritası edindim sayende
saygılar selamlar...


Hocam elbet sende nişanlınla uygun zaman dilimlerini yakalarsın. Bazen böyle sıkıntılı zamanlar olabiliyor. Toplu gezilerin tadı başka olsa da kimlerle gezdğin ve nerelere gittiğin olayın belirleyici yönünü oluşturuyor. Heryere de herkesle gidilmez ki:p bazen tek tabanca, bazen artçınla, bazende grupça. İnşallah birgün beraberce yol yaparız. sevgilerle
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
147
yeni sezon şimdiden renkli başlamış. Murat hocam'a ve Nilüfer sultan'a daha da güzel ve renkli geziler diliyorum.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yeni sezon şimdiden renkli başlamış. Murat hocam'a ve Nilüfer sultan'a daha da güzel ve renkli geziler diliyorum.

eywallah ibrahim hocam yavaş yavaş ısınmaya başladık. İnşallah sizin oralara da geleceğiz birgün. Tüm arkadaşlara çok çok selamlar. Sevgilerle hocam:cat::rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla size yüzümüz yok desek yeridir. o kadar mangal muhabbeti yaptık ama nasip olmadı bir türlü. tarihlerimizi uyuşturamadık aslında. ama sözümüz söz elbet yanacak o mangal birgün.

izmire gelmek gibi bir planınız olursa öncesinden mutlaka haberleşelim de bu sefer güzelce görüşelim. sevgilerle:rendeer::cat:

Evet planımız var :mrgreen: Tamam haberleşiriz ama Emre bu sefer de mangal göremezse bilmiyorum artık :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Evet planımız var :mrgreen: Tamam haberleşiriz ama Emre bu sefer de mangal göremezse bilmiyorum artık :queen:

valla mangal işi nasip kısmet. hele bir gelin ve bizde burada olalım gerisi kolay:cat: zaten emre dumanı takip ederek yerimizi kesin bulur:rendeer::p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel enstantaneler yakalamışsın.... Ama o kerten kelenin kertilenkeleyi kertmesini çekememişsin olmuş kötü olmuş.... Aslında çekemediğin iyi olmuş.... Yoksa sansürlemen gerekirdi...Vahşet içerikli görüntüler yasaktır....:p

Bafa gölündeki ilginç ince uzun balıklara takıldım...Onlar ne korkunç lem ööle.... Ben tutsam oltayı falan atar kaçarım...:p

Güzel bir haftasonu geçiirmişsiniz... Tekerinize sağlık...Bizimle de paylaştığınız için yüreğinize sağlık...::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst