Izmaritlere dikkat

Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
geçen gün orta seritte önümdeki doblo arabanın sol teker hizasında giderken adam izmaritini attı izmarit uçup geldi depo ile bacaklarımın arasına allahtan fark ettim aldım izmariti aynen solundan yetişip emaneti al diye bagırıp attım adam
arkadan özür anlamıonda elini kaldırdı ama umarım bir dha yapmaz ve bu yüzden yanan kamyonlar ,ormanlar lütfen uyaralım bu tür hareketleri yapanları geekirse plaka alıp şikayet edelim
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
yüzünüze gözünüze gelmemesi büyük şans... Bunu yapan insanların medeniyetten haberi yok..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sonrada çıkar derler bu avrupa da yaşayan insanları neden övüyorsunuz diye eee kardeşim onlar bizden daha bi medeniyetli de ondan övüyorlar
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
Hayvan herif işte.. Kask olmayıp direk surata gelse, kazaya bile sebebiyet verebilir. 'emaneti al' diye bağırma kısmına çok güldüm, counter oyunundaki 'bomba atıyorum!' efekti gibi:p
 
Katılım
25 Ocak 2010
Mesajlar
268
Hocam geçmiş olsun öncelikle, benimde geçenlerde Tem'de kaskımdan boş su şişesi aşırttı :) Sanırım gidona ufak vidalardan zulallayıp bundan sonra bu şekilde davrananların önüne geçip ön canıma bırakacağım :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
En çok deli olduğum olayda bu sigara izmariti ve sigara külü.
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Geçmiş olsun. Bana da denk geldi kaç kez. Geçen gün arkasından giderkenn araabada çöp attılar poşetle neyseki üstüme gelmedi.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
oda bişey mi dün sahilde yürürken arkadaşıma sigara izmariti attılar :D sinirden gülüyorum resmen sonra küfretti durdu adam bi baktık arkadaş çıktı oda.. bizim insanımız çok değişik ben çözemedim,her an herşey olabilir diye düşünmek lazım
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
137
bana 1 dakika içinde 2 kez oldu aynı olay birtane minibüsün sağından gidiyordum aynadan görünme açısında bi tane izmarit atıldı sağdaki ko pilot koltuğundan ayağımın yanından geçti gitti neyse dedim geçtim tam adamı sollıcam soluna geçtim bu seferde şöför attı sigarasını camdan bu da değmedi allahtan ama sinirlendim baya kendi yerimde muhtemelen adamlar ''hadi birer yakalım'' dediler bitirince de '' hadi şu motorcuyu vuralım '' dediler :mrgreen:
 
Katılım
5 Eyl 2008
Mesajlar
122
izmaritte bişeymi izmirde onumde giden arabadan kafama kola kutusu atılmıstı kask vardı allahtan altımda da ybr vardı 90km yi gecmeyen cınsınden yetişememiştim..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Aynı olay boğaz köprüsünde başıma gelmişti.
Sigaranın havada dönüşünü , suratıma doğru gelişini an ve an izledim.
Sonra sigara kaskın kenarına çarpıp dışarı sekti.
Fakat küllerinden bir kısmı sol gözüme girdi ve gözümü açamadım.
Sağ gözümü yarım açıp köprüden çıkana kadar sürdüm çünkü duramıyordum da.
Sonrasında yaz da olsa kask camını tamamen açmadan sürüş yapmasını öğrendim.
Bir tık aralık bırakmak hem bu tür tehlikelere karşı korur hem de ferah ferah yol almanızı sağlar.
Bir artısı da gözleriniz aşırı rüzgardan sağlığını kaybetmez.

yaşanmış konudışı dipnot: kamyonun fırlattığı leblebi büyüklüğündeki taşın suratınızda yaptığı acı ağlatıyor.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Vizör konusu çok önemli ve zaman zaman hepimizin ihmal ettiği bir konu.

Sadece taş ve izmarit değil kanatlı böcekleri de unutmamak lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst