- Katılım
- 24 Ocak 2010
- Mesajlar
- 612
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
50 - 60 kere marş bastım, 3. ve 4. viteste tekrar tekrar vurdurarak çalıştırmayı denedim. Olmadı.
Dün, buji - hava filtresi ve benzin musluğunu-filtre değiştirdik ve karburatörün alt kısmını temizledik. Motor kendine geldi. Eski haline göre çok iyi çalışmaya başladı ama bugün neden böyle oldu anlayamadım.
Sorun ne olabilir?
Dün, buji - hava filtresi ve benzin musluğunu-filtre değiştirdik ve karburatörün alt kısmını temizledik. Motor kendine geldi. Eski haline göre çok iyi çalışmaya başladı ama bugün neden böyle oldu anlayamadım.
Sorun ne olabilir?