iyiki doğdun rola(yusuf) :)

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Yusuf abim canım benim canım benim :p seni biz pek çok pek çok severiz :p

Abim doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllar dilerim :rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292


kankacıımm iyiki dogdun .. nice senelere mutlu yarınlara sevgili kız kardeşim ...

hayatına nice kırbaçlayacagın moturlar girsin (((:) ..

dogum gününü kutlar sevdiklerinle beraber mutluluklar dilerim kuzen :rendeer::rendeer::rendeer:

not: yukardaki resim .. pasta resmidir .. anlayanlara sevgiler .. anlamayana açıklama hertürlü yaparım mutluluk duyarım :queen::queen:)

rolacım mumları uffflamek için sifonu çekmen yeterli:cherry::cherry:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Rola doğum gününü en içten dileklerimle kutlarım ; inşallah sevdiklerinle beraber nice doğum günleri kutlarsın; sayılar,sevgiler:):rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
doğrum günün kutlu olsun kardeşim...sağlıklı mutlu nice yıllara...:rendeer:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Doğum günün kutlu olsun Yusuf.
Nice Senelere ::wish::

eywallah kardeşim doğum günü topiğine comment yazmadığın kişiler çatlasın :queen::queen:

Küstüm Erhan.. Sen benim doğum günü topiğime yazmadın, sen yazmadanda kitlendi işte ::miiz::

anahtarı erhanda açar topiği yazar:rendeer:

valla yusufu canlı olarak ilk kutlayan benım yaşasın bana aferin bana ve iyiki doğdun iyiki varsın nive mutlu ve sağlıklı yıllar sana sevgili dostum yusuf yusuf yusuf:p:flower::flower:::alkiis::::alkiis::::secreet:::secreet:::sefereee::sefereee::cheeeeer::cheeeeer::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::whip::::whip::::whip::::jester::::jester::

canlı olarak kutladın Allahtan canlı çıktım. bi sarıldın zaten ciğerim çıktı:queen:

abi bu smileylerin dizilişinde bi gerceklik payı varmı once spor snr tezaurat snr gizli sırlar içki pasta kırbac snr sabaha kdr dans:queen::queen::queen:

yok usta herşeyden bi mana çıkartmaya çalışmayın. bi tarafınızdan element uydurmayın. biliosun o tanrının kırbacı:queen:


yusuf bir yaşdaha yaşlandın doğumgünün kutlu olsun yeniyaşında herşey gönlünce olsun.

inşallah abi. ilk defa 22 yaşına bastım çok heycanlıyım daha önce hiç 22 yaşına basmamıştım:queen:



kankacıımm iyiki dogdun .. nice senelere mutlu yarınlara sevgili kız kardeşim ...

hayatına nice kırbaçlayacagın moturlar girsin (((:) ..

dogum gününü kutlar sevdiklerinle beraber mutluluklar dilerim kuzen :rendeer::rendeer::rendeer:

not: yukardaki resim .. pasta resmidir .. anlayanlara sevgiler .. anlamayana açıklama hertürlü yaparım mutluluk duyarım :queen::queen:)

rolacım mumları uffflamek için sifonu çekmen yeterli:cherry::cherry:

sifonu çekince sende o delikten gitceksen hiç durmam çekerim ipini:queen:

doğrum günün kutlu olsun kardeşim...sağlıklı mutlu nice yıllara...:rendeer:

saol kardeşim Allah hepinize bol cc ler nasip etsin
:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsun ALLAH sağlıklı, mutlu, uzun ömürler versin..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Yusuf nice mutlu ve sağlıklı senelere paşam..

Allah seni sevdiklerine bağışlasın..Tekerin düz bassın...:rendeer:

Topici okudum..Gülmekten de yıkıldım valla..:wiinkk:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
yusuf cum doğum gününü kutlarım.gerçi pastayla mumla kutladım ama neyse burdanda kutlayım:rendeer:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
ayıp partiler yapıs sitede yayınlamak yassah kardeşim
atillayıda benzettiniz kendinize,
olm sen bunnara uyma, gece arkanı dubara dönde yat:mrgreen:

rolantim rolem, motorunu kırbaçlayan kafası güzel kardeşim
nice nice mutlu yıllara yollara:rendeer:

valla aynen öle yaptım bırader yasladım duvara tamponu :queen::queen:

abi bu smileylerin dizilişinde bi gerceklik payı varmı once spor snr tezaurat snr gizli sırlar içki pasta kırbac snr sabaha kdr dans:queen::queen::queen:

olum bır sen çözdün bu işi tebrık edıyorum :queen::queen::queen:

sevgili din kardeşim mübarek doğum gününü kutlar bundan sonraki kutlu doğum haftalarının hayırlara vesile olmasını dilerim..:queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst