iyiki dogdun cem (aparat) :)

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
doğum günün kutlu olsun kardeş:rendeer:
sevdiklerinle beraber motor üstünde nice seneler görmen dileklerimle
pastalardan beğendiğini alabilirsin:p


 
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
208
iyikidoğdun ceeeeeeemmmmmmm nice mutlu yıllara sana bi resim gönderecektim ama nasıl atılacaını bilmediğim için gönderemedim nice yıllara mutlu yaşlara .....::sorcerer::cheeeeer::149::::151::::159::
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Ailen ve motorun ıle nıce mutlu yıllar cem,bayramdan sonra cadde de toplanır pastayı isteriz...
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
arkadaşım .. iki dilim pasta yedik yüzümüze vurdun :D :D ayrıca bu VIP davetin için teşekkürler güzel gündü çok mersi ((((((((((:) dogum günün kutlu olsun tekrardan .. :rendeer::rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Doğum günün kutlu olsun Cem abi:rendeer:

Kazasız belasız sevdiklerinle nice mutlu senelere...
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
120
doğum günün kutlu olsun cem abi :rendeer:

nice mutlu yıllara tekrardan :):)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
cem bebişim yeni mi doğdun sen? doğomgünün kutlu olsun bundansonraki yaşamın sevdiklerinie ve ailenle sağlıklı,huzurlu,neşeli ve motorlu geçsin inşallah
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyiki doğdun abi daha nice senelere inşallah:rendeer::rendeer:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Geçmiş doğum günün kutlu olsun cem
Ayrıca ruhsat sahibini bulduğun içinde ayrıca teşekkür ederim :)
Birgün öderim borcumu :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst