hadi yaa
niye göndermiyo ki vekaleti gerekcesi nedir bu konuda?
hadi yaa
niye göndermiyo ki vekaleti gerekcesi nedir bu konuda?
halletmişsin işi aferin kız :rendeer:
Gerekçesi yok 3 gundur tamam yollarım vekalet diyo ama ses seda yok adamdan
Sanki motor onun uzerıne değilmiş vergi borçları ona kalmıyomus gibi
Çok rahat yani
En sonunda almıyorum uzerıme kalsın motor otoparkta diycem
Vergi borçları cezalarıda sen ödersin diycem bakalım o zaman ne yapıcak merak ediyorum..
peki orda olan biri yokmu? ruhsat sahibiyle yüzyüze görüşebilecek biri olsa birlikte gidip halledebilirlerdi
evet 9 günlük tatil var
Pazartesi açık olsaydı traik vede vekalet elimde olsaydı çıkarırdım sanırım..
cem baba bu bı aa yıne ferıbotta karsılasalım haberleşelım pastayı orda yerız
ya bu arada habıre bırılerının d.gunu ama ne pasta var ne bişey habıre kuru kuruya kutlama olmuyo bole arkadaslar :salut::queen:
cem baba bu bı aa yıne ferıbotta karsılasalım haberleşelım pastayı orda yerız
ya bu arada habıre bırılerının d.gunu ama ne pasta var ne bişey habıre kuru kuruya kutlama olmuyo bole arkadaslar :salut::queen: