iyiki dogdun cem (aparat) :)

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Çağla sanada çok teşekkür ediyorum herşey için aa bayrama kadar çıkmıyor malesef motor
Adam hala vekaleti yollamadı biraz gıcıklık çıkardı da diyebiliriz..
9 günlük otopark parası kol gibi beni bekliyo anlıycağınız :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
hadi yaa :(
niye göndermiyo ki vekaleti gerekcesi nedir bu konuda?

Gerekçesi yok 3 gundur tamam yollarım vekalet diyo ama ses seda yok adamdan
Sanki motor onun uzerıne değilmiş vergi borçları ona kalmıyomus gibi
Çok rahat yani
En sonunda almıyorum uzerıme kalsın motor otoparkta diycem
Vergi borçları cezalarıda sen ödersin diycem bakalım o zaman ne yapıcak merak ediyorum..
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
halletmişsin işi aferin kız :rendeer:

ben bişi yapmadım :)

Gerekçesi yok 3 gundur tamam yollarım vekalet diyo ama ses seda yok adamdan
Sanki motor onun uzerıne değilmiş vergi borçları ona kalmıyomus gibi
Çok rahat yani
En sonunda almıyorum uzerıme kalsın motor otoparkta diycem
Vergi borçları cezalarıda sen ödersin diycem bakalım o zaman ne yapıcak merak ediyorum..

peki orda olan biri yokmu? ruhsat sahibiyle yüzyüze görüşebilecek biri olsa birlikte gidip halledebilirlerdi
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
peki orda olan biri yokmu? ruhsat sahibiyle yüzyüze görüşebilecek biri olsa birlikte gidip halledebilirlerdi

Şimdi aradım adamı
noter işini hallettim adres ver kargoyla yollıyım dedi..
İnşallah doğru söylüyordur
yolladım adresi beklemedeyim :)
Bayram boyunca otoparktan çıkaramıycam ama yinede
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
evet 9 günlük tatil var
Pazartesi açık olsaydı traik vede vekalet elimde olsaydı çıkarırdım sanırım..
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
:pcem baba bu bı aa yıne ferıbotta karsılasalım haberleşelım pastayı orda yerız :p
ya bu arada habıre bırılerının d.gunu ama ne pasta var ne bişey habıre kuru kuruya kutlama olmuyo bole arkadaslar :salut::queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
:pcem baba bu bı aa yıne ferıbotta karsılasalım haberleşelım pastayı orda yerız :p
ya bu arada habıre bırılerının d.gunu ama ne pasta var ne bişey habıre kuru kuruya kutlama olmuyo bole arkadaslar :salut::queen:

benim orda söylemiyorsun buralarda arkamdan konuşuyon yakaladım:queen: ramazana geldi kardeş inş bayramdan sonra hepsini birden kutlucaz salacak dernekte bekleriz :rendeer: oldumu ne diceksen arkadan konuşma :queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vARAN 2 nice mutlu sağlıklı beraber yıLLar diLeğiyLe :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
:mrgreen:Bak Cok Uzun Zaman olduydu siteye girmiyodum şimdi girdim iyi oldu... Cem Abi Nice Yıllara Bakeim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cem abi doğum gunun kutlu olsun nıce senelere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst