iyi mi yaptım acaba

Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
26
yamaha cygnus rs scooterimi satıp kymco MOVIE XL 150 aldım 1.91 boyuma daha uygun geldi
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
bunun kararını vericek olan sensin bence.zamanla anlarsın iyi mi yaptın yoksa kötümü :wiinkk:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı olsun, boyuna göre olanı daha rahat kullanırsın ve ayrıca hareket kaabiliyetin de artmıştır motorla. bence pişman olmayacaksın kardeşim...
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
26
teşekkürler arkadaşlar yamaha sorunsuzdu kymco hakkındaki ilk izlenimlerim de çok iyi
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Movie XL'de kaliteli bir motordur ama Cygnus RS'den niye vazgeçtin? Sadece boyut mu? Bence bu tercihte bir sorun yok ama maxiscooter'e geçmeyi düşündünmü? Çünkü boyunun maaşallahı var.Sanada maxi gidermiş hani.
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
26
sadece boyut değil tabiki yenileme veya değişiklik diyebilirim
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ama movie xl çok hantal ve küçük olan cygnus a toz yutturur orası kesin nerdeyse 12hp
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
26
evet daha güçlü sadece merak ettiğim çevremde agility kullanıcısı çok ama movie çok az sebebi fiatı olabilir sanırım
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bence cok ıyı yapmıssın eskı motorundan daha guzel daha guclu bı makına ıyı yapmıssın :) Güle güle kullanın..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst