İyi ki Doğdun laesci.

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
iyiki doğdun laesci.umarım katılımın daim olur.muğla mt ye hoşgeldin:rendeer: :rendeer:

Daha nice yıllara artçım olarak girmen dileklerimle:)
dsc02011sz1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
dogum gunun kutlu olsun:rendeer: :rendeer:
aramıza tekrardan hoşgeldinn :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
159
canım bebeğim benim, iyi ki doğdun, iyi ki varsın, ve iyi ki yeğenmisin. seni çok seviyorum. nice nice yıllara fıstığım. :rendeer: :rendeer:
 
Son düzenleme:

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
bi dakka yaa...n'oluyo? Bizim niye haberimiz yok?Yukarıdaki resimde laesci 'yi göremedim.

Neyse,iyi ki doğdun laesci:rendeer: Artık hep bizimle olursun umarım:queen:
Bodrum tayfasından sevgiler:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kutlu olsun kutlu olsun da, tam anlayamadım kimin doğum günü :silent: :mrgreen:
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
5
herkese çok teşekkür ediyorum.inş. hepberaber daha nice seneler geçiririz...:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayret bişey Şahin hiç mesaj atmamış napiyim :mrgreen: :queen: :queen:
Nasıl durdun bu kadar zaman ben olsam çatlarım yazmadan :queen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice mutlu senelere rüzgarın eksik olmasın
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
kim doğmuşsa iyi ki doğmuş. :cherry:

kim bilir ne iyi etmiştir doğmakla, herkes kutluyor ya ondan. :cat:

:cherry:
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
5
herhese çok teşekkür ederim.iyiki doğdum iyiki sizlerle tanıştım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst