İyi ki Doğdun efendy_iso

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bundan 23 sene evvel Adana'da karlı bir eylül günü sabaha karşı dünyaya gelen Efendy_iso'nun dünyamıza teşrif edişinin 23. yıldönümü hayırlara vesile olur inşallah.


Hepi börttey efendim :rendeer:


n709473190_349260_8889.jpg



Not: Motorun arkasında, sağ tarafta duran efendy_iso.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
İyiki doğdun iso Nice yıllara
Khutuck bu inekli resimden başka resim yokmuydu :mrgreen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
iyiki dogdun :rendeer:
saglıklı huzurlu nice yaşlar dilerim rüzgarın bol olsun :rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
55
nice mutlu senelere kazasız belasız iyiki dogdun ::biggrinn
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
İyiki senın gıbı ıyı nıyetlı ınsannı tanıdım abı İYİKİ DOGDUN. Nice mutlu yıllara sevdıklerınle birlikte. :rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
İso'yu resimde karışmasın diye,kırmızı çember içine alsaydın keşke!

şeklinde iğrenç bir espri yapayım.:)

Nice yıllara İso....

İyi ki doğdun......
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
mutlu yıllar ismail müsait olamadım yoksa pastadan yerdim selamlar
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
efendi_iso ya dogum günü baskını

Olagan carşamba bici toplantımızdan sonra kankam isoya ferda nın kararıyla ani bir dogum günü baskını yapmak istedik biraz gariban işi oldu ama adam para kazanacam diye gece gündüz pakalda kardeşim olsun biz kutlayalım da günah bizden gitsin:p

İyiki dogdun kankaa iyi ki varsın nice yıllara diyecegimi sanıyorsan yanılıyosun ne geregi vardı olm kalabalık ediyosun:cherry:

Dogum günü çocuğu ve biricigi ferda:rendeer:



Baskına bizi her şartta sırtında taşıyam biteneciklerimiz em baştaki bmw nin çiceği burnunda o gece aramıza katıldı:cat:



Ve baskına karışan küçük ama sıcacık dosluk kokan yoldaş larımız:cat:









Ge ce boyunca tozunu aldıgım yüz sürdügüm mükemmel makina


İşte bu köşede güzel dogum günü pastasına yumulan kankalarım (iso olm yavaş ye bogulacan nan)


Son olarak gecenin hayaleti abi o su birikintisinden gecerken ne kadar kızdıgının farkındayım bu da nazar boncugu olsun kazasız belasız kulanman dilegiyle:rendeer:

 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bunu kutlama başlığıyla birleştirseler iyi olur diye düşündüm bir an.
Şimdi aynı şeyleri buraya da yazmayalım.

Olsun ben gene de yazacam.:)

elinize sağlık.
güzel sürpriz olmuş.

Bi de fotoları çekerken elinizi titretmeseniz daha iyi olacakmış.:p

Forumumuzun medarı iftiharı yakışıklıları ve güzellerini ucubeye çevirmişsiniz.
:mrgreen:

Ben şu aşağıdaki fotoğraftaki arkadaşların yerine olsam,
"kısmetimizi kapattı,bunun yüzünden bekar kaldık"
iddiasıyla fotoğrafıda delil olarak savcıya verir, suç duyurusunda bulunurdum.

Bakınız,
şu aşağıdaki arkadaşlar.:)

goruntu159hq4.jpg


Hele soldan ikinci sıradaki arkadaşı öyle bir yamultmuşunuz ki, bu gün yarın bir korku filminden teklif alması işten bile değil.:p


Şimdi diyeceksiniz ki;
"fotoğraf makinası yoktu, cep telefonuyla çektik"
Niye yok fotoğraf makinası peki?
Pastayı unutmamışsınız ama!:)


(Sakın ciddiye almayın ha. Şaka yapıyorum.(yalan) Ellerinize sağlık.):rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doum günün kutlu olsun İso abi :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Güzel güzel! Bu parti burada bittimi yoksa:cherry:?

le coq sportif abi,ayrıntıları direk tespit etmişsin yine:mrgreen:.
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
ne güzel yaww valla orda olmayı çok isterdim.Çok sevinmiştir ismail abim... doüumgünü kutlu olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst