İyi akşamlar Motosiklet önerileri bekliyorum

Katılım
1 Nis 2017
Mesajlar
91
Dediğin gibi burada tavsiyeleri alıp araştırıyorum.Dediğim gibi az para değil ve verdiğimde pişman olmayayayım istiyorum.
Tavsiyelerin için saol hepsine bakıp değerlendireceğim.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
sene sonuna daha cok var tam alacagın zaman gelır atıyorum aralık bu sefer de dersın kı dur su fuarı bekleyeyım yenı makınalar cıkar bu sefer de arastırmaların bosa gıder .

sen en guzelı almana 1,2 ay kala motosıklet arayısına gır , bırde bu olay kafana cok takılan bı olaysa gece uyku bıle uyutmaz
 

c3y

Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
238
Dostum sana elektrikli motor öneririm http://www.zeromotorcycles.com.tr/zero/zero-s/order.html firma garantici yakıt derdinde yok.

Ha üzülmeyecem diyosan 2.el vfr800 cbf600 cbf1000fa cbr600f 2010 yamaha xj6 serisi suzukinin sv650 yeni kasa kawazaki z750s veya düz benellide olabilir tnt600 bu aralara onuda arastırıyorum cok deli makina Bunları inceleyebilirsin bütcene göre temizini bulursan asla üzülmezsin dostum
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
TNT 600 :thumleft:

Benelli-TNT-600-1.jpg
 
Katılım
1 Nis 2017
Mesajlar
91
Zero nun motorlarada baktıydım ama uzun yola gelmez.Benelliye bi bakacağım.Ben yine de araştırmaya devam ediyim.
 
Katılım
1 Nis 2017
Mesajlar
91
Zero nun motorlarda sürekli şarj mı etmen gerekiyo.Uzun yola gelmez dedim de ben şarj yeri yok felan tam bilmediğimden bununla uzun yol yapılır mı ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En iyi fiyatını hakkını veren 300-600cc

Benelli 502
Mt07
Cbr 600rr


F/p 600 lük makine

Xj6,Xj6f,cb650,cbr650


En iyi ses en iyi giden 600 lük makine

Zx636
 
Katılım
1 Nis 2017
Mesajlar
91
Benelli 302r var.Şeklini şemalini çok beğendim.Sence bu fiyatının hakkını verir mi
4500 euro civarlarında.
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Yeni çıkan Kawasaki ninja650 hem şekil olarak çok güzel hem oturuş pozisyonu olarak rahat hemde çift silindir olduğu için az yakar, Yamaha mt09 3 silindir torklu ve keyifli 4 silindire göre az, 2 silindire göre çok yakar, çok keyiflidir ama torkundan dolayı bir o kadarda tehlikeli olabilir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst