isveçli motosiklet grubundan güzel bir video

Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Youtube bu memlekette yasaklı arkadaşım başka bir video sitesinde varsa paylaşın lütfen.
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
213
nişanlım isviçreli orda yaşamamız için yalvarıyor ama ben istemiyorum :)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Neden patates ismi?...

Biz olsak bir gurup adı koyucak olsaidik,savaş çıkana kadar zorlardık,düşünsene aramızdan da birisi çıkıp ''bulduummm,gurubun adını buldum-Nedir ooo???!!!...-patates...,hadigit lan işine patatesmiş azının üstüne koyarsam görürüsün patatesi,milletemi güldürücen lan biziiii vs.vs uzar giderdi''

Ama herifler hadi bir gurubumuz olsun-olsun bee,peki adı neolsun?-patates nasıl?....
patatesmi:silent:! waaooovvv kulağa çok hoş geliyor dostum seni nalet olası pislik işte buu dostum iştebu ''yaşasın patatess'' nekadar geniş adamlar.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
nişanlım isviçreli orda yaşamamız için yalvarıyor ama ben istemiyorum :)

başka bi ülke olsa neysede isveç yani motosiklet cenneti... hata yapıyosun hocam yerinde olsam hemen giderdim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:23 ----------

Neden patates ismi?...

Biz olsak bir gurup adı koyucak olsaidik,savaş çıkana kadar zorlardık,düşünsene aramızdan da birisi çıkıp ''bulduummm,gurubun adını buldum-Nedir ooo???!!!...-patates...,hadigit lan işine patatesmiş azının üstüne koyarsam görürüsün patatesi,milletemi güldürücen lan biziiii vs.vs uzar giderdi''

Ama herifler hadi bir gurubumuz olsun-olsun bee,peki adı neolsun?-patates nasıl?....
patatesmi:silent:! waaooovvv kulağa çok hoş geliyor dostum seni nalet olası pislik işte buu dostum iştebu ''yaşasın patatess'' nekadar geniş adamlar.

:queen: aynen hocam geniş rahat adamlar. patatesin onlardada bizdeki gibi ''boş işe yaramaz'' anlamına gelip gelmediğini bilmiyorum ama büyük ihtimalle bi fark yoktur :mrgreen: dediğin gibi birinin aklına gelmiştir ve makarasına grubun adını patates koymuşlardır:queen:
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
213
başka bi ülke olsa neysede isveç yani motosiklet cenneti... hata yapıyosun hocam yerinde olsam hemen giderdim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:23 ----------



:queen: aynen hocam geniş rahat adamlar. patatesin onlardada bizdeki gibi ''boş işe yaramaz'' anlamına gelip gelmediğini bilmiyorum ama büyük ihtimalle bi fark yoktur :mrgreen: dediğin gibi birinin aklına gelmiştir ve makarasına grubun adını patates koymuşlardır:queen:
abi gurbet çekilmez yaşadıgım için biliyorum :) insanın vatanı gibisi yok. ama senede bir iki giderim yani :p
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
trafik içinde tekere kalkmak çok tehlikeli..:p

(imza : yapamayınca b.k atan kullanıcı)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
trafik içinde tekere kalkmak çok tehlikeli..:p

(imza : yapamayınca b.k atan kullanıcı)

adamlar herşeyi yapıyo ve diğer vidyolarında ap açık plakalarıda gözüküyo bu şekilde internette vidyolarını paylaşabiliyolar.anlamadığım şey bunların ülkede polis hiçbişey yapmıyomu acaba bunlara kafalarına göre takılıyolar ve baya çoklar:mrgreen:
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
133
adamlar herşeyi yapıyo ve diğer vidyolarında ap açık plakalarıda gözüküyo bu şekilde internette vidyolarını paylaşabiliyolar.anlamadığım şey bunların ülkede polis hiçbişey yapmıyomu acaba bunlara kafalarına göre takılıyolar ve baya çoklar:mrgreen:

Zaten dünyada herkes üzerine düşen görevi yerine getirse dünya daha farklı bir yer olurdu dimi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst