- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
ya bu isveçli adamlara hayran kaldım ilk olarak daha çok tanınan ghost riderla başladım incelemeye bunları ve bi to-rent sitesinde ghost riderın bütün filmlerini buldum. 5gb kadar hepsini izledim.Filmlerin içinde ghost rider bi başka grupdan biriyle sokak yarışı yapıyodu onunda grubunun ismi geçince bu seferde onları; potatoes mc nin grubunu buldum.Onun vidyolarınıda izledim bulabildiğim kadarıyla ve iki grupda harika adamların ortamına hayran kalmamak elde değil :cat:
bu vidyolar sonucunda birşey daha anladımki avrupadaki polisler vatandaşa hiçbirşey yapamıyo. polisin etrafında tek tekerden tutun kışkırtıcı bütün hareketleri yapıyolar polisin umurunda bile olmuyo adamıda kameraya çekiyolar bide :cherry: türkiyede aynısı yaşansa büyük ihtimalle kanlı sonuçlanır:queen:
isveçte Stockholm da yaşamak varmış
ale: sizin bildiğiniz böyle başka motosiklet grupları varmı bende izleyecek vidyo kalmadıda:mrgreen:
işte potatoes mc nin bi vidyosu:
http://www.youtube.com/watch?v=ZAghruoBMyc
bu vidyolar sonucunda birşey daha anladımki avrupadaki polisler vatandaşa hiçbirşey yapamıyo. polisin etrafında tek tekerden tutun kışkırtıcı bütün hareketleri yapıyolar polisin umurunda bile olmuyo adamıda kameraya çekiyolar bide :cherry: türkiyede aynısı yaşansa büyük ihtimalle kanlı sonuçlanır:queen:
isveçte Stockholm da yaşamak varmış
işte potatoes mc nin bi vidyosu:
http://www.youtube.com/watch?v=ZAghruoBMyc