isveçli motosiklet çeteleri potatoes mc ,ghost rider

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ya bu isveçli adamlara hayran kaldım ilk olarak daha çok tanınan ghost riderla başladım incelemeye bunları ve bi to-rent sitesinde ghost riderın bütün filmlerini buldum. 5gb kadar hepsini izledim.Filmlerin içinde ghost rider bi başka grupdan biriyle sokak yarışı yapıyodu onunda grubunun ismi geçince bu seferde onları; potatoes mc nin grubunu buldum.Onun vidyolarınıda izledim bulabildiğim kadarıyla ve iki grupda harika adamların ortamına hayran kalmamak elde değil :cat:
bu vidyolar sonucunda birşey daha anladımki avrupadaki polisler vatandaşa hiçbirşey yapamıyo. polisin etrafında tek tekerden tutun kışkırtıcı bütün hareketleri yapıyolar polisin umurunda bile olmuyo adamıda kameraya çekiyolar bide :cherry: türkiyede aynısı yaşansa büyük ihtimalle kanlı sonuçlanır:queen:
isveçte Stockholm da yaşamak varmış :pale: sizin bildiğiniz böyle başka motosiklet grupları varmı bende izleyecek vidyo kalmadıda:mrgreen:

işte potatoes mc nin bi vidyosu:
http://www.youtube.com/watch?v=ZAghruoBMyc
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Abicim sen de herkes gibi Polat Alemdar'a Memati'ye falan hayran olsana!
Ne isin var elin gavuruna hayran oluyon.
Hem Polat'ta motosiket kullaniyor.
Dayiyla binmislerdi bir kere ben gordum.:p
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Abicim sen de herkes gibi Polat Alemdar'a Memati'ye falan hayran olsana!
Ne isin var elin gavuruna hayran oluyon.
Hem Polat'ta motosiket kullaniyor.
Dayiyla binmislerdi bir kere ben gordum.:p

yok hocam ne polatı bu adamlar manyak :queen:
bunlar para basmanın bi yolunu bulmuşlar sanırım onu çözmeye çalışıyorum:queen:
 
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
149
ya çok fenalar ya :D Şu liseyi bitirim bi team'de ben kurcam D:D:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
hee izlemiştim bunları hatta bu polislerle roportaj yaptıkları video da vardı :D:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst