[İSTEK] Fazla kaskı olan varsa gelebilir mi?

Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
49
Abilerim kız arkadaşımla motorla geziyoruz ama artçı için kaskım yok o yüzden çok bindirmiyorum.Elimde kask alıcak para yok öğrenciyim.Elinde fazla herhangi bir kaskı olan varsa gönderirse sevinirim.Bende ls2 kaskı var gerçekten şuan durumum olsa açmazdım böyle bir konu.Elinde fazlalık olarak duran ve ihtiyacı olmayan biri versa lütfen mesaj atsın.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
yardımlaşma çok güzel. bende yollayayım dedim ama xl boyut bir kadın için büyük gelir. arkadaşımız da yollamış hayılısı olsun :) kazasız belasız
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
18
abıler yanlıs anlamayın ama fazla kaskı olan var ıse benlede ırtıbata gecebılır mı bende gecerım sorun degıl lutfen yardım edın

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------

abıler yanlıs anlamayın ama fazla kaskı olan var ıse benlede ırtıbata gecebılır mı bende gecerım sorun degıl lutfen yardım edın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst