- Konu Yazar
- #1
Abilerim kız arkadaşımla motorla geziyoruz ama artçı için kaskım yok o yüzden çok bindirmiyorum.Elimde kask alıcak para yok öğrenciyim.Elinde fazla herhangi bir kaskı olan varsa gönderirse sevinirim.Bende ls2 kaskı var gerçekten şuan durumum olsa açmazdım böyle bir konu.Elinde fazlalık olarak duran ve ihtiyacı olmayan biri versa lütfen mesaj atsın.