işte yeni motorum honda vf750c magna

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekeri düz bassın Magnanın, mumyalamışlar galiba çok temiz.:)
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
süper bi motosiklet,Allah hayırlı uğurlu etsin,kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
arkadşlar sağolun allah kalbibinize göre versin saizede hayırlısı ile allah her kese gönlünden gecen motoru nasib etsin bu motor beni baya bir zaman (yaklaşık 10 yıl) idere eder kanatindeyim iyi dilekleriniz için teşekkür ederi,msağolun

hayırlı ugurlu olsun rabbim kaza bela vermesın mustafa 10 yılmı dedın fazla degıl 3,4 sene sonra degiştıreyım artık şunu dersın benden söylemesı...
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Hayırlı olsun , Allah kaza yüzü göstermesin

Regalden inip , asfalt roketine binmişsiniz. kaza yapmasaydım bende bir tane alacaktım, hatta almayı düşündüğüm sahibini aramalarımla iyice bunaltmıştım.kaza geçirip omuzu ve dizi parçalayınca , 60 neyime yetmiyor diye almaktan vazgeçtim.( ciddi kaza yapan herkezin başına bu geliyor zaten , bu duyguyu aşmak hakikaten çok zor )

Kesinlikle kullanımda aşırı dikkat isteyen bir makina , hızlı olduğu kadar bir o kadarda dengeli. sağ ele dikkat edin , gaz açarken , 2 kere düşünün.

Tekrar hayırlı uğurlu olsun , tekerinize taş değmesin
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı uğurlu olsun :)
ne kadar sevindiğimi tahmin edersin :)
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
allah razı olsun aydemir ve sencer teşkkür ederim ali aydemir kardeşim bu bana hız lı biraz bence 3 4 yıl değil daha uzun binerim ben buna emin ol
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst