işte yeni motorum honda vf750c magna

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
arkadaşlar regalimi arkadaşa satıb uzun süredir almayı düşündüğüm magnayı aldım bu gün
resim cekmek motoru anbara koyunca aklıma geldi ama yarın daha fazla foto koyarım artık gitti regal geldi magna ama regalin hakkını vereyim beni asla üzmedi ama artık japona gecme vakti gelmişti yaza hazırlık tır bu arkadaşlar tavsiyelerinize ihtiyacım var magna hakkında


 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız arızasız sorunsuz kullanman dileğiyle :cat:
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
Ben magnayi yillar önce kisa süre kullanmisdim. Dikkat ceken ilk özelligi elbette gücü. Ayrica cok dengeli bi motor ama acemi isi degil kesinlikle. Vede cok saglam motor yapisi var.
Kisacasi güzel bi cruiser hayirli olsun kazasiz sürüsler dilerim.
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
arkadşlar sağolun allah kalbibinize göre versin saizede hayırlısı ile allah her kese gönlünden gecen motoru nasib etsin bu motor beni baya bir zaman (yaklaşık 10 yıl) idere eder kanatindeyim iyi dilekleriniz için teşekkür ederi,msağolun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
282
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun hocam.güle güle kullanın.
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
sağolun iyi dileklerinizden dolayı teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst