Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin... Ben de bugün siyahından bi tane aldım...Aksesuar fiyatlarını ve markalarını yazar mısın???
hey maşallah beaa
allah kaza bela vermesin iyi günlerde kullanman dileğiyle dostum:rendeer:
kendim almış kadar sevindim üstünde kendimi hayal ettim.umarım uzun yıllar kazasız belasız zevk ve mutluluk içinde binersin motoruna .maşallah diyelim nazarda değmesin hayırlısı olsun.![]()