Orta sınıftaki harika cruiserlardan biri.Gerçekten kuvvetli cüsseli bir motor.Güle güle kullan.Ön cam çok yerinde olmuş yoksa 120 üstüne çıkamazdın.İyi bir rodaj yaparsan 180'e kadar çıkabilen ki ;cruiserlar için için çok çok iyi bir sürat bu,güzel bir uzun yol motoru :cat: