İşte Yeni Makinam Honda Shadow VT750C

Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
Arkadaslar 2 hafta once almıs oldugum yeni makinam Honda Shadow VT750C, işte Canavar karsınızda:)





























 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
72
hayırlı olsun.bir gün bizede nasip olur inşallah.
kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun harika allah kaza bela göstermesin huzurlu ve mutlu suruşler dilerim çok sevindim ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzelmiş, güle güle kullanınız..
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah kaza bela vermesin cillop gibin motor kereta:wiinkk:
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
39
kazasız belasız güzel sürüşler. Benimde aynısından var diye demiyorum ama güzel bir tercih... :cat:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin gülegüle kullan
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Orta sınıftaki harika cruiserlardan biri.Gerçekten kuvvetli cüsseli bir motor.Güle güle kullan.Ön cam çok yerinde olmuş yoksa 120 üstüne çıkamazdın.İyi bir rodaj yaparsan 180'e kadar çıkabilen ki ;cruiserlar için için çok çok iyi bir sürat bu,güzel bir uzun yol motoru :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
hayrılı ugurlu olsun motorun,allah kaza bela vermesin,
bunlarda yeni motorun için nazar boncukları,motor büyük olunca nazar boncuklarıda çok olur.
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
89
Yasin baba Regalden sonra nasıl geldi? yorumlarını merak ediyorum... Güle güle kullan çok güzel motor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst