kendi kendime kendi motorumu netde bakarken rasgeldim konuya

benimde cbx 1000 im var

tam olarak 1047 cc,6silindir,24 subap,cif egzantirik
motorun belgeselini izledim ozamanlar yapılan motorlardan + ları & silindir olmasına ragmen en ufak sarsıntı olmaması.dam minderin üstüne bardak su koyuyo ve gaz verio motora ve suda hiç titreme yok.okadarki sarsıntısız.+olarak 6 silindir olması münasebetiyle dehşet bi sesi var

garacava da dedigi gibi altınızda soba var hissi veriyor.+blok agır oldugundan ve uzun şase oldugundan dolayı 2. vitesden sonra ön kaldıramıyor motor.ve gazı aniden açmak için cekınmeye gerek yok gazı tam acıyorum debriyaja basarken elimi hiç öekmiyorum gazdan ve ...çok şahene oluyor

