İŞTE.... Kozan gezimiz..yaa

Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Bir grup çıktı ama ne çıkış bir gezi oluyor kapıda 25 motorsiklet.
Yazılarıyla bize eşlik eden arkadaşlara teşekkür ederiz.
Aramıza katılmak isteyen arkadaşlar 1 özgeçmiş, 12 foto, sağlık raporu ve ikametgah ilmuhaberiyle club binasına gelsinler:p :p :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
160
ve ayrıca ADLİYEDEN sabıka kaydı çıkaracaklar arkadaşlar:queen:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
196
ayrıca benim scooterla da bir rampada test yapmalıyız. bakalım bana yetişecek mi?? :) fazer bu hafta onay aldı. dierleri de teste tutlacak ona göre. :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Kozan ha ahhhh ahhhh adana ciğer ha valla onu bunu bilmem ben her sene geliyom seneye yanınızdayım ciğerrrrrrrrrrr hemde dürüm arsı ....... Yusuf abi geliyom ha ona göre
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
nightwatcher' Alıntı:
ayrıca benim scooterla da bir rampada test yapmalıyız. bakalım bana yetişecek mi?? :) fazer bu hafta onay aldı. dierleri de teste tutlacak ona göre. :)

Fazla abartma istersen :mrgreen: duyanda büyük bişi yaptın zannedecek sen bide 1600 lük motorla kapışta görelim. :queen: :queen: :queen:

BBRR abi geliyorum diye uyarı vermene gerek yok sen direk çık gel ciğer işi kolay :mrgreen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Bütün modern sıradanlar yataklarında derin uykudayken biz yollardaydık . Onlar bizi anlamasa da fark etmez , bu bizim yaşam biçimimiz . Giderken güneş, dönüşte yıldızlar eşlik etti bize . Geziler bir kuyruklu yıldızı izlemek gibi , bir kez kaçırdınız mı 300 yıl beklersiniz . Gezilere katılımı artıralım arkadaşlar .
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istee fazer guseli mustafa

hey ben geldım fazer guselı mustafa:p gezı guseldı hepınızle tanıstıgıma memnun oldum
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada benm makıne dhaa yenı ıstersenz haftaya bı daha benm fazerla rampa cıkın
:D
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
BBRR' Alıntı:
Kozan ha ahhhh ahhhh adana ciğer ha valla onu bunu bilmem ben her sene geliyom seneye yanınızdayım ciğerrrrrrrrrrr hemde dürüm arsı ....... Yusuf abi geliyom ha ona göre
sen gel dostum
sen yeterki gel
ciger dediğin neki
dostumuz buaralara kadar gelecek bizim için biz ona bi dürüm yedirmeden geri yollıcaz haaa yakışırmı bu bize :)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yusuf abı sana fıkra anlatıyım mı bak ıyı dınle 7 numaralı fıkra abı nasl anlattm ıyımıydı :p
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
160
haaaaaa ya mustafa sen bi alemsin yaaa
peki bu nasıl mustafaaaaa...9 ...:queen: :queen: :queen: :queen: sence
yusuf abiii
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
160
bu arada sana tekrar hoşgeldin demeyi unuttum
fazer600 seni aramızda görmek güzel
Hoşgeldin:)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Hoşgeldin fazer600 mustafa. Avukat çok sanatsal, duygusal bir yazı yazmış fena oldum yaw :salut: Neyse adam haklı kardeşim katılımı arttıralım. Hayret bişe :mrgreen:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
196
fazer hoşgeldin. ben ASYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daha sık görüşmek ümidiyle

arkadaşlar şaka bir yana gezi boyunca beni kollayan arkadaşlara kozan girişinde yakıtım da problem çıktığında sabırla beni bekleyen fuut ve ferhat abiye, güzel fıkralarından dolayı yusuf abiye, grupla tanıştıran hasan abiye, kamerasıyle eşlik eden zeytuna, ve darbükatör fuat a teşekkür ederim.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1
Bensiizzzzzzzzzzz Ha

selam arkadaşlar ben yeni üyeniz onur ve bir motosiklet manyağıyım tıpkı sizler gibi en kısa zamanda bende sizlerin arasında olmayı umuyorum abi yeni land curus'umla:) ozan geziniz çok güzel olmuş benimde bildiğim çok güzel yerler var sizleri muhakkak götürecem oralara tabi önce adanaya gelmem lazım geldiğim zaman görüşmek üzere :queen: bayyyyyyyyyyyyy
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst