Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bence cok güzel gözüküo rüzgar camı,egzoz cıkısı ve yan kaportada değişikliker var arkadaslar bence cok daha güsel olmus orjinalinden esline sağlık... bence cizimi kawasakiye yolla
Fazla bir değişiklik yok gibi..Ama kuyruğu biraz kısa kalmış...Bence uzatılması
lazım..Direksiyon yukarıda olmuş..Deponun biraz daha şişirilmesi gerek kanımca..
Tabi airbrushta yapılmalı...:cherry:
.
Yaw sanki ben hayallerine yön vermişim gibi oldu..He.:bounce:.Dimi..:wiinkk: