İşte hayalimi Photoshop a döktüm

Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
2008kawasaki35yn3.jpg


Arkadaşlar yeni 250r sizler için yorumladım görüşleriniz bekleniyor.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
sadece egzoz değişmiş gibime geldı ama güzel olmus emeğe saygı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egzoz we ruzgar cam ında oynama war
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçi yolcu senesi pek fena durmuyor ama.. sonuçta senin hayalin :) bir tane alınca kısmetse getirirsin bu hale :)
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
ehh güzel olmuş çok uğraşmamışsın ama ilk bakıldığında pek bi fark yok gibi duruyor emeğe saygı :)
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
bence cok güzel gözüküo rüzgar camı,egzoz cıkısı ve yan kaportada değişikliker var arkadaslar bence cok daha güsel olmus orjinalinden esline sağlık... bence cizimi kawasakiye yolla:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onur1 kardeş yanlış anlama valla senle dalga gecmek ıcın degıl olesıne yaptım oyun olsun dıye alınma =))



emeğe saygı demeyeni döwerim haberiniz olsun :p benım eserim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hahahahha =)):p yaptım valla bişiler =)):p
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Çok bi değişiklik yok yani sana dieceğim bunu herkes hayal ederdi :D

Şöyle radikal birşeyler yok mu haylinde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha noolsun motora gulucuk ısaretı yaptımm:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Fazla bir değişiklik yok gibi..Ama kuyruğu biraz kısa kalmış...Bence uzatılması
lazım..Direksiyon yukarıda olmuş..Deponun biraz daha şişirilmesi gerek kanımca..

Tabi airbrushta yapılmalı...:cherry:


.
Yaw sanki ben hayallerine yön vermişim gibi oldu..He.:bounce:.Dimi..:wiinkk:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
paintle bu kadar oluo :D:D aman allahım cantlarıda Pempeye boyamıs Çingene Pempesi :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanka oldu olacak kasetçalar bağlasaydın koli bandı ile..:mrgreen:
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
onur1 kardeş yanlış anlama valla senle dalga gecmek ıcın degıl olesıne yaptım oyun olsun dıye alınma =))



emeğe saygı demeyeni döwerim haberiniz olsun :p benım eserim

emeğe saygı ama berbat olmuş :p onur kardeşimin yaptığı daha güzel bence :wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
40
Süper olmuş süper..:cat: Bu renk başlıbaşına bir harika zaten, bu şekilde daha da güzel görünüyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst